logo
تحصیل در ترکیه بدون کارت پایان خدمت

تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت

آنچه در این مقاله خواهید خواند

تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت دیگر امروزه یک دغدغه بزرگ به حساب نمی‌آید؛ چرا که مجموعه آرتان بورس تاپ با تجربه و پیشینه خود در زمینه اعزام داوطلبان تحصیل به ترکیه، خدمات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. به هر حال انتخاب کشوری همانند ترکیه به خاطر جاذبه های تاریخی و طبیعی و هم چنین داشتن اقتصادی سازماندهی شده باعث می‌شود تا افراد زندگی را با هزینه کمتری سپری کنند.  توجه داشته باشید که از لحاظ جغرافیایی و فرهنگی ترکیه بهترین کشوری است که می‌تواند به عنوان یک کشور همسایه دلیل محکمی برای مهاجرت تحصیلی به حساب آید. در مورد تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت به هر حال شرایط و ضوابط خاصی وجود دارد که ما قصد داریم در این مقاله شما را با این شرایط آشنا کنیم.

آیا تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت امکان دارد؟

بسیاری از آقایان یک غول بی شاخ و دم بزرگ را همیشه در مسیر زندگی خود احساس می کنند به نام سربازی!

حقیقتاً سربازی شرایط آسانی ندارد اما بالاخره جزء قوانین بسیاری از کشور ها قرار گرفته است و صد درصد مزایا و فوایدی نیز در پی این شرایط سخت نهفته است. شاید زیاد با این مسئله مواجه شده باشید که برخی بدون داشتن آگاهی به خاطر نداشتن کارت پایان خدمت از تحصیل به ترکیه صرف نظر می کنند؛ اما آرتان بورس تاپ برای این افراد خبرهای خوشی دارد.  دردسرهای خاصی که در مسیر آقایان برای نداشتن کارت پایان خدمت به وجود می‌آید انکار ناپذیر هستند؛ اما در این بین، آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت و تحصیل در ترکیه بدون سربازی را دارند و با دغدغه‌های فکری زیادی روبرو می‌شوند بهتر است بدانند که بدون داشتن کارت پایان خدمت نیز می‌توانند به تحصیل در ترکیه بپردازند.

البته با این شرایط شما نباید چندان مراحل آسانی را در نظر بگیرید؛ چرا که مقررات و قوانین خاصی برای این دسته از افراد در نظر گرفته شده است و به هر حال پسران بعد از ۱۸ سالگی موظف رفتن به سربازی هستند که تنها با قرار دادن وثیقه به دولت می‌توان به تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت بی اندیشند. به همین دلیل مدارک و شرایط خاصی را نیز باید در نظر بگیرند.

برای دریافت راهنمای جامع و مشاوره تحصیل در ترکیه کلیک کنید

شرایط تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت

تحصیل در ترکیه بدون سربازی

از جمله شرایطی که شما برای تحصیل در ترکیه بدون سربازی می‌توانید در نظر بگیرید این چنین است که به هیچ عنوان هیچ گونه غیبتی برای سربازی نداشته باشید و این اولین و مهم‌ترین شرطی است که باید با آن توجه کنید. هم چنین شما چنان چه دانشجو، طلبه فارغ و یا التحصیل و دانش آموز باشید می‌توانید نسبت به مهاجرت و تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت بیندیشید.  اما یکی دیگر از شرایطی که می‌تواند برای شما کمی دردسر ساز باشد، این است که در سنوات ارفاقی تحصیل قرار بگیرید که این گونه تنها باید با مشاورین مجموعه آرتان بورس تاپ برای رفع مشکل اقدام کنید. وثیقه ای که باید به سازمان وظیفه پرداخت نمایید را به هیچ عنوان نباید از یاد ببرید که از جمله شرایط اصلی جهت تحصیل در ترکیه بدون کارت پایان خدمت به شمار می‌آید.

بدنی ترتیب به راحتی قادر خواهید بود به ثبت نام برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود به کمک راهکارهای مجموعه آرتان بورس تاپ بپردازید. به هر حال ممکن است در این جا برای بسیاری سؤالی به وجود آید مبنی بر این که میزان وثیقه ای که شما باید برای تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت بپردازید چه مقدار است؟  معمولاً وابسته به نوع سفر مقدار وثیقه کاملاً متفاوت است و هر کدام اعتبار مشخصی را به خود اختصاص می‌دهد. حتی بعد از به پایان رسیدن اعتبار وثیقه، چنان چه فرد حضور خود را اعلام نکند دولت می‌تواند وثیقه مورد نظر را ضبط نماید که صد درصد ضبط وثیقه به نفع فرد مورد نظر نیست.  معمولاً برای سفر های علمی ۵ میلیون وثیقه و برای سفرهای غیر علمی ۱۵ میلیون وثیقه لازم است؛ اما اگر شما سفر نیمه علمی داشته باشید باید ۸ میلیون وثیقه را در نظر بگیرید. برای سفرهای مطالعاتی 5 میلیون وثیقه و در پایان برای سفرهای زیارتی 500 هزار تومان نیز مشخص می‌گردد.

مراحل خارج شدن از کشور بدون کارت پایان خدمت

مراحلی که برای تحصیل در ترکیه بدون سربازی باید به آن توجه شود در ابتدا این گونه است که مجوز خروج از کشور را هر چه سریع ‌تر دریافت نمایند و به همین دلیل، مشاورین مجموعه آرتان بورس تاپ توصیه می‌کند تا به سازمان نظام وظیفه دانشگاه خود مراجعه نمایند تا با دریافت کد سخا که پلیس 10+ این کد را به افراد ارائه می‌دهد بتوانند به وب سایت نظام وظیفه مراجعه نمایند. از جمله مدارکی که برای خروج از کشور بدون کارت پایان خدمت لازم است، مدرک اشتغال به تحصیل است که این مدرک مهم ترین و ضروری‌ترین مدرک به حساب می‌آید. سپس با بررسی درخواست چنانچه درخواست تائید شود وثیقه مورد نظر را پرداخت می کنند و پلیس گذرنامه ناجا می‌تواند پاسپورت فرد را برای تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت صادر نماید.

جمع بندی

تحصیل در ترکیه بدون پایان خدمت آن چنان فرایند و مسیر سختی را طی نمی‌کند؛ اما همیشه باید شرایط و مقررات خاصی را در این زمینه افراد در نظر بگیرند. ما در این مقاله قصد داشتیم تا شما را به زبان ساده با نحوه تحصیل در کشور فوق العاده ترکیه بدون کارت پایان خدمت آشنا کنیم. مسئله پایان خدمت همان گونه که اکثراً می‌دانیم، مثلاً ناچیزی نیست و در برخی از موارد به خاطر سهل انگاری افراد دردسرها و مشکلات زیادی به وجود می‌آید و بابت همین سهل انگاری ها افراد جریمه های مالی سنگینی را پرداخت می کنند.

به همین دلیل مجموعه آرتان بورس تاپ به واسطه مشاورین وکارشناسان با تجربه ای که در اختیار دارد، راهکار هایی را معرفی می‌کند که افراد بدون استرس و نگرانی و با هزینه‌ای بسیار معقولانه به توانند به تحصیل در کشوری همانند ترکیه بپردازند. شما چنانچه سؤال و یا پرسشی بابت موضوع مطرح شده دارید می‌توانید هم اکنون با مشاورین مجموعه آرتان بورس تاپ در ارتباط باشید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

Telegram WhatsApp Twitter
دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=7550