logo
شرایط تحصیل مجازی در ترکیه

تحصیل غیر حضوری در ترکیه

آنچه در این مقاله خواهید خواند

تحصیل غیر حضوری در ترکیه امروز دیگر آن چنان کار سختی به حساب نمی‌آید؛ چرا که داوطلبان می‌توانند در یک فضای فوق العاده خاص، معتبر و البته خصوصی با کیفیت هرچه بیشتر روند تحصیل خود را در پیش گیرند؛ چون که با وجود نرم افزارهای متنوع و خاصی که وجود دارد، اساتید به صورت آنلاین و غیر حضوری با کیفیت ترین آموزش ها را ارائه می‌دهند.

 به هر حال تحصیل به این شکل می‌تواند برای آن دسته از افرادی که به کار و فَعالیت خاصی در ترکیه مشغول شرایط بسیار ویژه‌ای را تداعی کند و به همین خاطر، بهتر است که از خدمات دوره آنلاین در ترکیه غافل نشوید و تحصیل غیر حضوری را به راحتی امکان‌پذیر بدانید. هم چنین با هزینه کمتری که مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است، برای مقطع کاردانی دو سال، کارشناسی ۴ سال و کارشناسی ارشد دو سال زمان لازم است تا به توان در یک فضای خصوصی از خدمات ع الی تحصیل غیرحضوری بهره‌مند شد.

آیا تحصیل غیر حضوری در ترکیه امکان‌پذیر است؟

سؤالی که ذهن بسیاری از داوطلبان در مورد شرایط تحصیل در ترکیه مشغول کرده است، امکان تحصیل غیر حضوری در این کشور می‌باشد. به هر حال تحصیل غیر حضوری خود شرایط و ضوابط متفاوتی دارد که داوطلبان باید قبل از اقدام، با این شرایط آشنایی کامل داشته باشند و به همین دلیل، ما به شما مجموعه آرتان بورس تاپ را معرفی می‌کنیم تا بتوانید شرایط خود را با مشاوره کارشناسان باتجربه و همیشه در دسترس در میان بگذارید. به این ترتیب با ارائه راهکارها قطعاً شما از خدمات عالی و فوق العاده تحصیل غیر حضوری در کشور بی‌نظیری هم چون ترکیه می‌توانید به راحتی بهره‌مند شوید که ما در ادامه مقاله شما را با شرایط و مزایای تحصیل غیر حضوری در ترکیه آشنا می‌کنیم. چنانچه شما در مورد شرایط زیر سؤال و یا پرسش خاصی داشته باشید می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های مجموعه با مشاورین آرتان بورس تاپ در ارتباط باشید.

شرایط تحصیل غیر حضوری در ترکیه

بهتر است بدانید که تنها آن دسته از افرادی که سن تحصیلات اجباری خود را پشت سر گذرانده‌اند قادر هستند از شرایط تحصیل غیر حضوری در ترکیه استفاده کنند. هم چنین بعد از به اتمام رسیدن کلاس پنجم ابتدایی اختیار استفاده از خدمات تحصیل غیر حضوری فراهم می‌شود و برخی از افراد با داشتن گواهی پیشرفت تحصیلی درجه ۲ این اختیار را دارند از گواهی خود برای تحصیل غیر حضوری استفاده کنند.  البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و عمدتاً آن دسته از مربیان که گواهینامه‌های دوره آموزشی تکمیلی خود را کسب کرده‌اند می‌توانند از مزایای تحصیل غیر حضوری بهره‌مند شوند و چنان چه فردی کلاس چهارم دبستان خود را فارغ التحصیل نشده باشد بهتر است از تحصیل غیر حضوری صرف نظر کند.

شرایط تحصیل غیر حضوری در ترکیه چیست

اما داوطلبانی که در خارج از کشور به تحصیل مشغول شده‌اند و دانش آموزانی که با ارائه گواهی سرپرستی خود را ثابت کرده‌اند و بیشتر از یک سال در خارج از کشور به سر برده باشند، حتی احتیاج به ثبت نام سنی ندارند. این چنین است که می‌توان در ترکیه با توجه به شرایط گفته شده نسبت به ثبت نام در دوره های غیر حضوری اقدام نمود. در دبیرستان های آموزش غیر حضوری محدودیت سنی حرفی برای گفتن ندارد. آن دسته از داوطلبانی که دبیرستان و هنرستان خود را به هر دلیلی ترک کرده‌اند درکنار فارغ التحصیلان دیگر موسسات آموزش متوسطه این اختیار رادارند که از خدمات تحصیل غیرحضوری در ترکیه استفاده کنند. اگر با مشاورین مجموعه آرتان بورس تاپ در این زمینه مشورت کنید، این نکته را به شما یادآوری می‌کنند که تنها آن دسته از افرادی که گواهینامه معادل سازی خود را از اداره کل آموزش و پرورش ملی دریافت کرده‌اند می‌توانند به تحصیل غیر حضوری در ترکیه بپردازند.

مزایای تحصیل غیر حضوری در ترکیه

تحصیل غیر حضوری در ترکیه می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. به صورت ایده آل با این نوع روند تحصیل از هزینه های رفت و آمد، خورد و خوراک و دیگر مسائل این چنینی افراد خود را دور می‌کنند. این مزیت از جمله مزایای اصلی برای تحصیل مجازی و به قول معروف غیرحضوری در ترکیه به شمار می‌آید. برای آن دسته از افرادی که به دنبال جلوگیری از اتلاف وقت هستند می‌تواند این نوع تحصیل بسیار کلیدی و قابل‌قبول به حساب آید.  به‌گونه‌ای که شما در هر زمان و هر مکانی به راحتی تنها به واسطه اینترنت می‌توانید در کلاس درس مجازی و آنلاین حضور داشته باشید و این گونه انعطاف بیشتری را می‌توانید برای تحصیل در نظر بگیرید. معمولاً آن دسته از دانشجویانی که مشغول کار هستند استفاده از خدمات تحصیل غیر حضوری در ترکیه را بسیار به‌صرفه می‌شناسند.

از جمله مزایای اصلی برای تحصیل غیر حضوری در ترکیه نیز می‌تواند این گزینه باشد که تقریباً هزینه تحصیل به این شکل با هزینه رایگان برابری می کند. به همین خاطر شما با کمک مشاورین مجموعه آرتان بورس تاپ این اختیار را دارید تا هر چه سریعتر از خدمات تحصیل غیر حضوری بهره‌مند شوید.

جمع بندی

ما در این مقاله در مورد امکان‌پذیری تحصیل غیر حضوری در ترکیه با شما سخن گفتیم. به هر حال شرایط و مزایای این نوع تحصیل باعث می‌شود تا افراد زیادی مشتاق شوند و از خدمات آنلاین و غیر حضوری برای تحصیل در ترکیه استفاده نمایند. داوطلبان بسیاری وجود دارند که مدرک تحصیل در ترکیه را یک مدرک عالی برای فرصت‌های شغلی بیشتر و هرچه بهتر می‌شناسند و به همین دلیل می‌توان، هم اکنون با مشاورین مجموعه آرتان بورس تاپ به واسطه شماره تلفن‌های موجود در ارتباط باشید تا هرچه سریع تر به توانید از خدمات تحصیل غیر حضوری به نحو احسن بهره‌مند شوید و در مورد هزینه های ثبت نام نیز لازم نیست نگران باشید، به این دلیل که این مجموعه از همان ابتدا تمامی هزینه ها را برای شما برآورد می کند. تنها باید به تخصص، دانش فنی و مهارت کارشناسان و مشاورین ما در این مجموعه با سابقه اطمینان داشته باشید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

Telegram WhatsApp Twitter

13 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام وقت بخیر
    من امسال دیپلم تجربی گرفتم ولی با توجه نحوه برگزاری امتحانات متاسفانه از معدلم راضی نبودم میشه بصورت آنلاین در یکی از مدارس ترکیه امتحانات دیپلم ثبت نام کنم

    • سلام وقتتون بخیر
      ما پذیرش دانشگاه انجام میدیم.جهت مشاوره تخصصی بیشتر با این شماره تماس بگیرید.
      021-91303800

  • سلام من میخوام رشته پزشکی به صورت مجازی داخل دانشگاه ترکیه ثبت نام کنم چه مدارکی لازم ؟؟

    و اینکه بدون آزمون پذیرفته میشه رشته علوم تغذیه؟

    • سلام دوست عزیز
      برای تحصیل در ترکیه باید حضوری تشریف ببرید دانشگاه
      به صورت غیر حضوری دروس ارائه نمیشه

  • سلام خسته نباشید .
    میخواستم بدونم تحصیل غیرحضوری ترکیه شامل دانشگاه هاهم میشه یانه ؟؟

    و برای منی که امسال دوازدهمو تموم میکنم نیازی به دادن آزمون کنکور هست؟

  • سلام خشته نباشید. من در مقطع دوازدهم درس میخونم میخوام الان که وسط سال هست مدرسه ام رو انتقال بدم به ترکیه و دیپلم ترکیه رو کسب کنم. امکان پذیره؟؟

    • سلام وقتتون بخیر
      بله امکان پذیره ولی براتون سخت میشه چون دروس متفاوته
      برای راهنمایی بیشتر با مشاورین تحصیلی ما در تماس باشید

  • سلام خسته نباشید
    هزینه تحصیل در مقطع دبیرستان غیر حضوری چقدر هست در ترکیه؟؟
    و چقدر در کشور های دیگه معتبر؟؟

    • سلام وقت بخیر
      هزینه ها و اعتبار دبیرستان بستگی به ذبیرستان منتخب شما داره
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=7703
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
نام و نام خانوادگی *
شماره تماس *
آدرس ایمیل
دانشگاه مد نظر خود را نام ببرید
رشته مد نظر خود را نام ببرید
زبان آموزشی
مقطع تحصیلی
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
تصویر گذرنامه
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
تصویر دیپلم
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
پیش دانشگاهی
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
ریز نمرات 3 ساله
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
درخواست شما ثبت می‌شود. در صورتی که نیاز به ویرایش ندارید تایید نهایی کنید “منتظر خبر های خوب از طرف آرتان باش”