logo
پیدا کردن کار در آدانا ترکیه

کار در آدانا

آنچه در این مقاله خواهید خواند

در حال حاضر زندگی و پیدا کردن کار در آدانا ترکیه، -به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور-ترکیه، بسیار مورد توجه مهاجران ایرانی قرار گرفته است این شهر، امکانات بسیار عالی و مناسبی برای زندگی دارد و امکان اشتغال در آن برای مهاجران بسیار بالا است. در صورتی که تمایل دارید با وضعیت کار در ترکیه، شرایط کار برای ایرانیان در آدانا و ساده‌ترین راه‌های پیدا کردن شغل در این شهر آشنا شوید؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

وضعیت کار در آدانا ترکیه چگونه است؟

شهر آدانا اولین منطقه صنعتی کشور ترکیه؛ همچنین اقتصادی‌ترین شهر این کشور به حساب می ‌آید. در این شهر کارخانه‌های نساجی، شرکت‌های صنعتی، زمین‌های کشاورزی و مناطق گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. تا جایی که در حال حاضر، در شهر آدانا بیش از 40000 شرکت در زمینه‌های مختلف شغلی فعالیت می‌کنند. نزدیکی آن به خاورمیانه نیز باعث شده است؛ این شهر به مرکز جذب شرکت‌های خارجی تبدیل شود و بیش از ۳۸۶ سرمایه ‌گذار خارجی را درون خود جای دهد. به همین دلیل می توان گفت: برای کسنای که به دنبال کار در ترکیه هستند؛ شهر آدانا از وضعیت شغلی بسیار عالی و مناسبی برخوردار است و خیلی سریع می توان در این شهر مشغول به کار شد.

شرایط کار در آدانا ترکیه برای ایرانیان

شرایط کار در آدانا ترکیه

در شهر آدانا ترکیه فرصت‌های کاری بسیار زیادی برای ایرانیان وجود دارد. هر فرد ایرانی نیز با دریافت ویزای کاری ترکیه می‌تواند در این شهر مشغول به کار شود. برای دریافت ویزای کاری نیز باید با یک کارفرمای ترک در شهر آدانا، قرارداد همکاری داشته باشید و از سمت او یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید.

زمانی که شما و کارفرمایتان درخواست کار خود را به وزارت کار و تأمین اجتماعی ترکیه (MLSS) ارائه دهید. درخواست شما در بازه زمانی تقریباً 90 روز، مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که درخواست شما توسط MLSS مورد قبول قرار بگیرد، باید به سفارت ترکیه مراجعه کنید تا در پاسپورت شما مهر مجوز و ویزای کار زده شود. البته در صورتی که مراحل درخواست ویزای کاری را از داخل ترکیه پیگیری می کنید؛ باید به دفتر MLSS واقع در شهر آنکارا ترکیه مراجعه کنید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شرایط کار دانشجویی در ترکیه برای دانشجویان بین‌الملل فراهم نشده است. لذا دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، حق کار در کشور ترکیه و شهر آدانا -به ویژه در دفاتر خصوصی و دولتی- را ندارند. با این حال برخی دانشگاه‌های ترکیه، شرایط لازم برای کار پاره وقت و نیمه وقت را برای دانشجویان خود فراهم کرده‌اند.

نکات بیشتر
از قلم نیندازید!

هر آنچه درباره‌ی کار در استانبول نیاز دارید را، در اینجا بخوانید.

راه های پیدا کردن کار در آدانا ترکیه

راه های مختلفی برای پیدا کردن کار مورد خود در شهر آدانا ترکیه وجود دارد. یکی از معمول‌ترین شیوه‌های آن مراجعه به سایت‌های کاریابی و اداره کار ترکیه است. در این سایت‌های کاریابی لیستی از کارهای موجود در شهر آدانا ترکیه را می توان یافت که به صورت مداوم بروزرسانی می‌شوند. از جمله این سایت‌ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. Linkedin.com
  2. eleman.net
  3. https://artanburstap.com
  4. Kariyerzirvesi.com
  5. Secretcv.com
  6. sahebindan.com
  7. kariyer.com

کاریابی در آدانا ترکیه

کاریابی در آدانا ترکیه

مطمئن‌ترین و امن‌ترین شیوه برای پیدا کردن کار در آدانا ترکیه، مراجعه به مؤسسات کاریابی ایرانی در ترکیه است. متخصصان دپارتمان آرتان بورس تاپ به عنوان یکی از باسابقه‌ترین و بهترین مؤسسات مشاوره کاریابی در ترکیه، می‌توانند بهترین شغل‌ها را با بالاترین درآمد در آدانا به شما پیشنهاد دهند.

علاوه بر این فرایند و مراحل پیدا کردن کار و مهاجرت به آدانا ترکیه را برای شما آسان تر کنند؛ زیرا متخصصان و مشاوران ما با تکیه بر تجربه کاری چندین ساله خود با تمامی قوانین وزارت کار ترکیه آشنایی کامل دارند. در کنار آن نیز دارای ارتباطات بسیار گسترده ای با کارفرماهای ترک هستند و همین امر باعث می شود تا سریع تر در آدانا مشغول به کار شوید.

نکات بیشتر
یادتان نرود!

دنبال کار در ترکیه هستید؟ این مقاله را از دست ندهید! کار در آنکارا

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با وضعیت کاری شهر آدانا ترکیه؛ همچنین شرایط و راه های پیدا کردن کار در این شهر را در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه احتیاج دارید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن یک شغل مناسب در این شهر داشته باشید؛ با مشاوران ما در آرتان بورس تاپ تماس بگیرید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

Telegram WhatsApp Twitter
دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=8133