logo

اعتباربخشی به دندانپزشکی دانشگاه مدیپول استانبول

اعتبار بخشی دندانپزشکی مدیپول استانبول

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیپول استانبول تا سال 2029 توسط انجمن اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی دندانپزشکی (DEPAD) مورد تأیید قرار گرفت.

بر اساس بیانیه دانشگاه مدیپول استانبول برنامه‌های رشته دندانپزشکی این دانشگاه در مقطع کارشناسی، مطابق با استانداردهای ملی ترکیه تنظیم شده است. هیئت اعتباربخشی برنامه‌ها (UPEDAK) همه برنامه‌های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیپول استانبول را تا سال 2029 معتبر شناخته که این تأییدیه مشروط بر این است که این مؤسسه آموزش عالی در ارزیابی‌های دوره‌ای که هر 3 سال برگزار می‌شوند، استانداردها را برآورده کند.

دکتر سینا اوچکان، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیپول استانبول، در این خصوص اظهار داشتند که فرایند اعتباربخشی دانشکده در سال 2020 آغاز شد و 3 سال بعد در سال 2023، اعتبارنامه DEPAD اخذ شد. اوچکان با تأکید بر اینکه دستورالعمل‌های مربوطه با دقت انجام می‌شوند، گفت:«دانشکده ما یکی از دانشکده‌های پیشرو در حوزه آموزش و فعالیت‌های علمی در میان سایر دپارتمان‌های دندانپزشکی در ترکیه است. ما زیرساخت کافی را برای اهداف خود در آموزش دندانپزشکی داریم. دانشکده دندانپزشکی مدیپول استانبول با افزایش نرخ موفقیت خود در عرصه بین‌المللی شناخته‌تر شده است و مایلم از همه کسانی که از ابتدای این راه به ما کمک کردند، تشکر کنم.»

به گزارش سایت آرتان بورس تاپ دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مدیپول استانبول در سال 2011 – 2010 شروع به فعالیت کرد و از همان ابتدای فعالیت خود، از آخرین تحولات فناورانه دنیا بهره برد. این دانشکده در مدت کوتاهی موفق شد که بزرگ‌ترین آزمایشگاه شبیه‌سازی در ترکیه را افتتاح کند و تبدیل به یکی از قطب‌های این رشته شود. همچنین گفتنی است که برنامه دندانپزشکی مدیپول استانبول از مدل آموزشی «مبتنی بر فرایند» پیروی می‌کند که در این روش وضعیت دهان و دندان افراد به طور سیستماتیک از تولد تا مرگ مورد بررسی قرار می‌گیرد. این متد توسط انجمن اروپایی آموزش دندانپزشکی (ADEE) اجرا شده که هماهنگ با استانداردهای کشورهای اتحادیه اروپا است.

مجموعه آرتان بورس تاپ که در زمینه خدمات مشاوره تحصیلی دانشگاه های ترکیه فعالیت دارد، پرونده‌های موفق متعددی را در طول فعالیت خود به سرانجام رسانده است. از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به کسب پذیرش در رشته دندانپزشکی در دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت ایران، توسط متقاضیانی که از خدمات مشاوره آرتان بورس استفاده کرده‌اند، اشاره کرد. شما هم می‌توانید با تماس گرفتن با این دپارتمان، از مشاوره متخصصانی بهره‌مند شوید که از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما هستند.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=21737

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp