logo
پذیرش بدون آزمون ترکیه

پذیرش بدون کنکور ترکیه

آنچه در این مقاله خواهید خواند

پذیرش بدون کنکور ترکیه را می‌توان راحت‌ترین و مطمئن‌ترین راه تحصیل در این کشور نامید. متقاضیانی که قصد تحصیل در کشور دیگر را دارند همیشه می‌خواهند که تمامی راه‌های موجود برای تحصیل را بدانند. اما اینکه بتوانند بدون هیچ‌گونه آزمونی و تنها با داشتن مدرک دیپلم از دانشگاه پذیرش بگیرند، به نظر دور از انتظار می‌رسد. برای نمونه دانش‌آموزانی که در رشته علوم تجربی تحصیل کرده‌اند و رویای تحصیل در رشته‌های پزشکی یا دندانپزشکی دارند کنکور همیشه چالش بزرگی بوده است. سختی کنکور و مخارج آن که طبیعتاً افرادی با امکانات بهتر شانس بیشتری دارند از یک سو و رقابت شدید بر سر سهمیه دانشگاه از سوی دیگر باعث می‌شود که بسیاری یا به‌طور کلی از رویای خود دست بکشند و یا موفق به قبولی در کنکور نشوند.

در کشور ترکیه در مجموع دو راه اصلی برای ورود به دانشگاه وجود دارد که یکی شرکت در آزمون یوس یا همان آزمون پذیرش دانشجویان خارجی است و دیگری پذیرش بدون آزمون ترکیه است. البته متقضایانی که قصد دارند با آزمون از دانشگاه پذیرش بگیرند، می‌توانند در آزمون‌های بین‌المللی معادل YOS که به تأیید شورای آموزش عالی ترکیه رسیده است نیز شرکت کنند.

در این مقاله همه آن چیزی را که باید درباره تحصیل بدون کنکور در ترکیه بدانید را توضیح می‌دهیم؛ شرط معدل دیپلمی که داوطلبان ایرانی باید داشته باشند را گفته‌ایم، میزان شهریه پرداختی رشته‌های پرطرفداری که عموماً دانش‌آموزان ایرانی برای آن‌ها اپلای می‌کنند را در جدولی آورده‌ایم، شرایطی را که برای اخذ پذیرش باید داشته باشید را شرح دادیم و کلیه مدارکی را که به هنگام ثبت نام باید به دانشگاه ارائه دهید را به تفصیل برای شما معرفی کردیم.

کافیست چند دقیقه برای خواندن این مقاله وقت بگذارید تا با نحوه پذیرش بدون کنکور ترکیه آشنا شوید، شاید در نهایت تصمیم بگیرید که در یکی از برترین دانشگاه‌های ترکیه تحصیلات خود را آغاز کنید. بعد از نهایی شدن تصمیمتان، تیم ما در مجموعه مشاوره تحصیلی آرتان بورس تاپ تا انتهای این مسیر شما را همراهی خواهند کرد که بدون هیچ چالشی در رشته مورد علاقه‌تان تحصیل خود را آغاز کنید.

چرا پذیرش بدون آزمون ترکیه؟

می‌دانیم که یکی از طاقت‌فرساترین مراحل زندگی تحصیلی هر کسی، دوره آمادگی کنکور برای ورود به دانشگاه است. این بازه زمانی وقت و انرژی بسیاری را از دانش‌آموزان می‌گیرد. به این خاطر بسیاری از افراد به دنبال راه‌حلی برای این موضوع هستند. در این مقاله قصد داریم درباره پذیرش بدون کنکور ترکیه صحبت کنیم. اینکه چه مزایایی دارد و آیا تحصیل در دانشگاه‌هایی که شرط پذیرش بدون آزمون دارند، از کیفیت بالایی برخوردارند یا خیر؟

به‌طور خلاصه قبل از ورود به مقاله خوب است بدانید که دانشگاه‌های دولتی ترکیه عموماً شرط پذیرش با آزمون دارند؛ آزمون‌هایی مانند آزمون یوس (YOS) که مخصوص پذیرش دانشجویان خارجی در ترکیه است و یا سایر آزمون‌های بین‌المللی مانند آزمون SAT یا ACT. اما دانشگاه‌های خصوصی آن اغلب بدون آزمون دانشجو می‌پذیرند. از جمله دلایل بدون آزمون بودن این دانشگاه‌ها می‌توان به بین‌المللی بودن آن‌ها اشاره کرد. چرا که دانشجویان زیادی از سراسر دنیا به برای تحصیل به ترکیه می‌آیند و دانشگاه‌ها تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت آموزشی و تربیت افرادی شایسته می‌گذارند تا سخت‌گیری‌هایی که شاید باعث شود بسیاری از دانش‌آموزان با استعداد صرفاً بخاطر عدم کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی نتوانند وارد دانشگاه شوند.

مزایای قبولی بدون کنکور ترکیه

بنابراین همین بین‌المللی بودن سبب شده است که از امکانات و تجهیزات مدرن و بروزی برخوردار باشند، به این علت که باید در رقابت با سایر مراکز آموزش عالی جهان، به‌ویژه اروپا قادر به ارائه بهترین شرایط تحصیلی و رفاهی برای همه دانشجویان باشند.

در ادامه با جزئیات بیشتری در خصوص پذیرش بدون کنکور در ترکیه صحبت خواهیم کرد. پس از خواندن این مقاله در صورتی که همچنان سوال یا ابهامی داشتید می‌توانید روی ما حساب کنید. مجموعه آرتان بورس تاپ با تجربه‌ای که در زمینه خدمات مشاوره تحصیلی دارد، به شما تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید پیش از اقدام، برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر مقاله شرایط ادامه تحصیل در ترکیه را بخوانید. به‌طورکلی از جمله دلایلی که می‌توان برای انتخاب تحصیل بدون کنکور در ترکیه نام برد عبارت است از:

  • عدم اتلاف وقت، هزینه و انرژی برای آمادگی کنکور
  • نداشتن استرس و ترس از قبول نشدن در آزمون
  • از دست ندادن فرصت‌های تحصیلی عالی
  • تمرکز بر دروس اصلی به جای دروس آمادگی
  • تجربه زندگی و فرصت تحصیل در محیطی چند فرهنگی
  • تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی
  • کیفیت آموزشی بالا مطابق با استانداردهای اروپایی

شرایط پذیرش بدون کنکور ترکیه

برای اخذ پذیرش بدون کنکور ترکیه تنها نیاز به ارائه دیپلم دبیرستان است. معدل قابل قبول در دانشگاه‌های مختلف تفاوت دارد، اما در موارد زیر می‌توانید با این حداقل معدل‌ها آشنا شوید.

1. داشتن دیپلم دبیرستان یا پیش دانشگاهی

  • داشتن دیپلم دبیرستان تقریباً برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی شرط بسیار مهمی برای دادن پذیرش است مگر آن‌هایی که به جای دیپلم نتایج آزمون‌ها و یا معدل دیپلم‌های بین‌المللی را هم قبول می‌کنند.
  • حداقل معدل دیپلم برای پذیرش بدون کنکور ترکیه در رشته‌های غیرپزشکی برای دانشگاه‌های برتر 15 و برای دانشگاه‌های متوسط 12 است. همچنین شرط معدل در رشته پزشکی دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی بالای 16 و برای پزشکی دانشگاه‌های متوسط بالای 14 است.
  • اکثر دانشگاه‌های خصوصی و معدودی از دانشگاه‌های دولتی، تنها با شرط معدل دیپلم اقدام به پذیرش دانشجوی خارجی می‌نمایند.

2. مدرک مهارت زبان

  • مدرک معتبر مهارت زبان ترکی برای رشته‌های با زبان تدریس ترکی
  • مدرک معتبر مهارت زبان انگلیسی برای رشته‌های با زبان تدریس انگلیسی
آزمون‌های زبان انگلیسی
نام آزمون حداقل نمره
آزمون مهارت زبان انگلیسی اختصاصی دانشگاه 55/100
TOEFL IBT 70/120
YDS 55/100
CPE B
CAE B
PTE Akademik 55/90
آزمون‌های زبان ترکی
نام آزمون حداقل نمره
TOMER B1, C1
آزمون یونس امره B1, C1
قابل توجه داوطلبان
قابل توجه داوطلبان:

اصولاً پذیرش دانشگاه ‌های ترکیه بدون داشتن مدرک زبان هم امکان‌پذیر است؛ اما با این شرط که بتوانید در آزمون زبانی که دانشگاه برگزار می‌کند نمره قبولی را بگیرید. دانشگاه این امکان را به شما می‌دهد که برای آمادگی زبان 1 سال و در شرایطی تا 2 سال مرخصی تحصیلی بگیرید. همچنین می‌توانید در دوره‌های آمادگی زبانی که خود دانشگاه برگزار می‌کند، شرکت کنید.

مدارک تحصیل بدون کنکور در ترکیه

از آنجایی که شما امکان تحصیل بدون کنکور در ترکیه را دارید، پس از درخواست و اخذ برگه پذیرش خود تنها نیاز دارید برای ثبت نام در دانشگاه مدارک زیر را ارائه دهید؛

  • اصل مدرک ویزا و ترجمه رسمی آن که به تأیید دفتر اسناد رسمی یا نمایندگان خارجی ترکیه در کشور مبدأ رسیده باشد.
  • اصل و کپی مدرک دیپلم و ترجمه رسمی آن که به تأیید دفتر اسناد رسمی یا نمایندگان خارجی ترکیه در کشور مبدأ رسیده باشد.
  • اصل و کپی ریزنمرات و ترجمه رسمی آن که به تأیید دفتر اسناد رسمی یا نمایندگان خارجی ترکیه در کشور مبدأ رسیده باشد.
  • نتایج آزمون‌های ملی و بین‌المللی و ترجمه رسمی آن که به تأیید نمایندگان خارجی ترکیه در کشور مبدأ رسیده باشد. (در صورت وجود)
  • مدرک معتبر زبان انگلیسی یا ترکی (در صورت وجود)
  • نمونه ویزای دانشجویی
  • کپی صفحه اطلاعات شخصی گذرنامه و ترجمه رسمی آن که به تأیید دفتر اسناد رسمی یا نمایندگان خارجی ترکیه در کشور مبدأ رسیده باشد.
  • فتوکپی دو طرف کارت اجازه اقامت؛ صادر شده توسط اداره مهاجرت
  • عکس پرسنلی در سایز درخواستی
  • سندی مبنی بر پرداخت هزینه
  • اصل نامه پذیرش که باید از دفتر بین‌المللی گرفته شود.

هزینه پذیرش بدون کنکور ترکیه

شهریه پذیرش بدون کنکور ترکیه

اعلام شهریه دقیق دانشگاه‌ها برای پذیرش بدون کنکور ترکیه ، امکان‌پذیر نیست چرا که هر دانشگاهی طیف گسترده‌ای از رشته‌ها را ارائه می‌دهد که مبالغ هر کدام متفاوت است. از طرفی اینکه رشته به زبان انگلیسی ارائه می‌شود و یا ترکی نیز در میزان شهریه تأثیرگذار است. به همین جهت ما در اینجا متوسط شهریه‌های تعیین شده توسط دانشگاه‌های خصوصی و دولتی برای سال تحصیلی 2022-2023 را اعلام می‌کنیم؛

هزینه‌های سالانه دانشگاه های خصوصی ترکیه به‌طورکلی از 80 تا 400 هزار لیر برای رشته‌های کارشناسی و حدود 20 تا 35 هزار لیر برای کاردانی است.
در حالی که میانگین شهریه دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی از 150 تا 400 هزار لیر متفاوت است، شهریه رشته‌های فنی نیز بین 60 تا 120 هزار لیر متغیر می‌باشد. شهریه رشته حقوق هم در دانشگاه‌های خوب بین 15 تا 50 هزار لیر برای یک سال اعلام شده است.

دانشگاه‌های دولتی از سطح بالایی در استانداردهای آموزشی برخوردار هستند و طبیعتاً شهریه‌هایی به مراتب کمتر از دانشگاه‌های خصوصی دارند. این مقدار البته برای برخی رشته‌های پرمتقاضی‌تر مثل پزشکی و مهندسی در تعدادی از دانشگاه‌های دولتی درجه یک کمی نزدیک به شهریه دانشگاه‌های خصوصی است و علت اصلی آن هم رتبه داخلی و بین‌المللی بسیار خوب و نیز مورد تأیید بودن آن‌ها توسط وزارت علوم یا بهداشت و یا هر دو می‌باشد. در ادامه جدولی از متوسط شهریه این دانشگاه‌ها ارائه می‌دهیم؛

متوسط شهریه دانشگاه‌های بدون کنکور ترکیه
نوع دانشگاه رشته‌های پزشکی رشته‌های پیراپزشکی رشته‌های مهندسی رشته حقوق متوسط شهریه
دانشگاه‌های دولتی 165,000 لیر 42,000 لیر 43,000 لیر 18,000 لیر 11,900 لیر
دانشگاه‌های خصوصی 20,000 دلار 3,800 دلار 8,500 دلار 6,000 دلار 8,000 دلار

پذیرش بدون کنکور دانشگاه های ترکیه

به‌طورکلی پذیرش بدون کنکور ترکیه از دانشگاه‌های این کشور بنا به شرایطی است که اصولاً در میان همه آن‌ها یکسان است. در کنار کیفیت آموزشی فوق‌العاده عالی و بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن پیشرفته، چیزی که باعث جذابیت دانشگاه‌های این کشور شده، امکان تحصیل بدون آزمون ترکیه است. دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر دنیا برای تجربه زندگی و تحصیل در مراکز آموزش عالی چند ملیتی، مهمان کشور ترکیه می‌شوند. تنها چیزی که دانشگاه در ازای ارائه خدمات آموزشی و رفاهی خود از متقاضیان درخواست می‌کند، داشتن دیپلم، تسلط به زبان ترکی یا انگلیسی و مدارک شناسایی است.

اگر به دنبال اخذ پذیرش بدون کنکور ترکیه، تحصیل با کیفیت و تضمین آینده حرفه‌ای خود هستید. حتماً در خصوص مهاجرت تحصیلی به ترکیه تحقیق کنید تا از مزیت‌های آن مطلع شوید. در ادامه بهترین دانشگاه‌هایی که پذیرش بدون کنکور دارند را به شما معرفی می‌کنیم:

  • دانشگاه ایستینیه
  • دانشگاه مدیپول استانبول
  • دانشگاه بیرونی
  • دانشگاه فنرباهچه
  • دانشگاه اطلس
  • دانشگاه باهچه شهیر
  • دانشگاه آیدین
  • دانشگاه آجی بادم
  • دانشگاه مدیپول آنکارا

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه‌های خصوصی ترکیه

بر خلاف مؤسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه‌های خصوصی ترکیه پذیرش بدون آزمون دارند. فقط معدودی از دانشگاه‌های خصوصی از داوطلبان خود درخواست می‌کنند که در آزمون ورودی شرکت کنند. به‌طورکلی باید گفت برای تحصیل بدون کنکور در ترکیه این دانشگاه‌ها از جمله بهترین گزینه‌های شما می‌توانند باشند. چرا که خصوصی بودن آن‌ها به معنی پایین‌تر بودن کیفیتشان نیست بلکه حتی در مواردی از دانشگاه‌های دولتی نیز پیشرفته‌تر و به‌روزتر هستند. در ادامه برخی از محبوب‌ترین دانشگاه‌های خصوصی که پذیرش بدون آزمون دارند را نام می‌بریم؛

  • دانشگاه آکدنیز
  • دانشگاه ارجیس
  • دانشگاه موغلا صدقی کوچمان
  • دانشگاه مرسین
  • دانشگاه آلانیا علاءالدین کیقباد
  • دانشگاه سلجوق
  • دانشگاه بوردور
  • دانشگاه نجم الدین اربکان
نکات بیشتر

چنانچه قصد ادامه تحصیل از طریق پذیرش بدون آزمون ترکیه را دارید می‌توانید با مجموعه آرتان بورس تاپ در تماس باشید. کارشناسان ما با ارائه خدمات مشاوره تخصصی شما را در کلیه مراحل اپلای برای دانشگاه‌های برتر خصوصی و دولتی همراهی خواهند کرد تا پذیرش خود را نهایی کنید.

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های دولتی ترکیه

اخذ پذیرش بدون آزمون دانشگاه های ترکیه

اصولاً دانشگاه های دولتی ترکیه ترکیه شرط پذیرش بدون آزمون ندارند، مگر در مواردی که دانشگاه ظرفیت‌های خالی برای پذیرش دانشجو داشته باشد. به این ترتیب باید گفت امکان اخذ پذیرش بدون کنکور از این نوع دانشگاه‌ها غیرممکن نیست.

محبوب‌ترین رشته‌ها برای پذیرش بدون آزمون ترکیه

در اینجا می‌پردازیم به پرطرفدارترین رشته‌ها برای پذیرش بدون کنکور ترکیه که معمولاً متقاضیان ایرانی بیشترین درخواست را برای این رشته‌ها دارند؛

  • گروه پزشکی: پزشکی عمومی، دندانپزشکی، داروسازی
  • گروه پیراپزشکی: پرستاری، مامایی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و فیزیوتراپی
  • گروه مهندسی: کامپیوتر، برنامه‌نویسی، فناوری اطلاعات، عمران، مکانیک، برق و الکترونیک، مکاترونیک، صنایع
  • گروه معماری: معماری، طراحی صنعتی، طراحی منظر
  • گروه علوم انسانی: روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، حقوق
  • گروه اقتصاد: اقتصاد، کسب و کار، تجارت بین‌الملل
  • گروه مدیریت: مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بیمه، مدیریت کارآفرینی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت جهانگردی
  • گروه ارتباطات: روزنامه‌نگاری، رادیو تلویزیون و سینما، روابط عمومی و تبلیغات
  • گروه هنر: تئاتر و بازیگری، طراحی لباس و مد، هنرهای نمایشی و موسیقی

جمع بندی

اگر به دنبال تحصیلی راحت، بی‌دردسر و در عین حال با کیفیت بالا هستید، قطعاً پذیرش بدون کنکور ترکیه می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد. در این صفحه به این موضوع پرداختیم که شرایط قبولی در دانشگاه‌های ترکیه بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی چگونه است و چه مزیت‌هایی دارد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات پذیرش دانشگاه‌ها در همین سایت جستجو کنید و یا با کارشناسان ما در مجموعه آرتان بورس تاپ تماس حاصل نمایید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

سوالات متداول : سوالات متداول پذیرش بدون آزمون ترکیه

خیر. در این مقاله توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید بدون داشتن مدرک زبان، تحصیلات خود را در دانشگاه‌های ترکیه شروع کنید.
شهریه و هزینه‌های تحصیلی بستگی به خصوصی و دولتی بودن دانشگاه و همچنین رشته تحصیلی دارد که ما در قالب جدولی متوسط این هزینه‌ها را در این مقاله ارائه داده‌ایم.
برای پذیرش بدون کنکور ترکیه شما نیاز دارید مدارک شناسایی و مدرک دیپلم خود را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید که در بخش مربوطه به طور کامل این مدارک را نام بردیم.
Telegram WhatsApp Twitter

197 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام.برای اپلای مقطع ارشد برای رشته های نقاشی – گرافیک -طراحی لباس و تاریخ هنر دانشگاه های دولتی ترکیه که ترکی تدریس میکنن،مدرک چه ازمون هایی نیاز هست؟

    • سلام دوست عزیز وقت بخیر
      جهت مشاوره تخصصی و راهنمایی بیشتر با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید.
      021-91303800

  • سلام
    برای پذیرش در دانشگاه دولتی ترکیه مدرک دیپلم لازمه، اما میخواستم بدونم که بر اساس معدل دیپلم پذیرش میکنن یا بیشتر-کمتر بودن معدل دیپلم(همون سه سال دبیرستان) تاثیری در پذیرش نداره؟

    • سلام دوست عزیز وقت بخیر
      جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید.
      021-91303800

  • سلام خسته نباشید
    من و‌همسرم میخواستیم از یکی از دانشگاه های استانبول برای رشته دندان پزشکی بورسیه بگیریم ولی بدون ازمون
    معدل ایشون ۱۵/۶۰ هست و‌معدل من ۱۷.۷۰
    میشه شرایط رو توضیح بدید

  • سلام خسته نباشید من یه سوال دارم من میخوام بدون آزمون واسه رشته پزشکی در دانشگاه کوچ تحصیل کنم میدونم آزمون ورودی داره ولی من میخوام بدون آزمون واسه رشته پزشکی دانشگاه کوچ اقدام کنم هزینش مهم نیست فقط میشه بدون آزمون اقدام کرد خواهشا بهم بگید خیلی برام مهمه

  • رشته ای تی و کامپیوتر کدام دانشگاه خوب بدون کنکور می توانید پذیرش بگیرید؟ هزینه دانشگاه چند؟ دستمزد شما چند؟

  • سلام برای رشته حقوق و اقتصاد پذیرش بدون کنکور هست؟
    حدودا چقدر هزینه میخواد؟
    و اینکه بازار کار کدوم رشته ها توی کشورهای خارجی بهتره؟

    • سلام دوست عزیز با توجه به تخصصی بودن سوال شما برای مشاوره تخصصی و رایگان با مشاوران ما در ارتباط باشید

  • سلام من پسرم دیپلم ریاضی از کشور کانادا دارد وترم اول رشته مهندسی در دانشگاه یورک را می گذارندآیا امکان پذیرش در دانشگاه بغازچی یا بیلکنت بدون کنکور را دارد یا خیرشرایطش چیست

  • سلام وقتتون بخیر بنده معدل کاردانیم ۱۴/۷۵ هست و الان دارم لیسانس میخونم دانشگاه ازاد ایا با معدل کاردانی امکان پذیرش گرفتن هست؟؟یا لیسانس رو تموم کنم با اون اقدام کنم؟؟رشته هم غیر پزشکی هست جزو علوم پایه

  • سلام خسته نباشید
    من ۱۲ تجربیم و هنو معدلم نیومده ولی میدونم نمره بدی ندارم حدودا بالا ۱۸ ام و میخام سال بعد رو رشته دندان پزشکی ترکیه بخونم ، درسته ارز خیلی بالا و پایین میشه ولی یه قیمت تقریبی میشه بهم بدین ک هزینش چقدر میشه و اینکه گفتین ثبت نام یدون ازمون ، یعنی بدون آزمون ست و نیازی ب مدرک آیلتس نیست ؟

    • سلام وقتتون بخیر
      با ریز نمرات ترم اول و برگه شتغال به تحصیلی که از مدرسه دریافت میشه میشه از دانشگاه های اینترنشنال پذیرش بگیرید

  • سلام
    خسته نباشید من ١٨ سالم رشته دبیرستانم طراحی لباس بود معدلم ١٨/٧۶ میتونم در دانشگاه نیشانتاشی بدون ازمون تحصیل کنم؟؟
    و با شرط معدل یا اینکه بخام بورسیه بگیرم با کدوم روش شانس بیشتری برای پذیرش در دانشگاه دارم؟؟

  • و ی سوال دیگه داشتم برای ادامه تحصیل در ترکیه باید زبان انگلیسیمون فول فول باش درسته در غیر این صورت نمیتونیم به کشور ترکیه سفر کنیم و این ک خودشون ی دوره چند ماه برای ما میزارن برای زبانمون یا نه ؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام وقتتون بخیر
      دوره کالج یک ساله دارند دانشگاه ها برای یادگیری زبان
      مدرک زبان هم نداشته باشید مشکلی پیش نمیاد

  • سلام وقت بخیر
    ببخشید من رشته انسانی هستم کلاس یازدهم میخواستم بودم من بخوام سال دوازدهم رو تمام کنم با همین رشته ای ک هستم میتونی واسه بدون آزمون در دانشگاه آزاد ترکیه رشته های پزشکی شرکت کنم یا باید رشتم رو تغییر بدم به تجربی آخه خیلی تو این فکرم ک باید سال دوازدهم رشته تجربی برم یا نه با همین رشتم میتونم بعد پزشکی ترکیه بخونم؟؟؟؟؟

  • سلام وقت بخیر . من مدرک ارشد بالینی کودک و نوجوان هستم و کارشناسی هم روانشناسی بالینی خوندم . آیا برای پذیرش دکتری روانشناسی غیر کنکور شرط معدل هست ؟ممنون میشم ببینید با شرایطی که مینویسم چقدر احتمال پذیرش هست ؟ معدل کارشناسی من ۱۶ ازدانشگاه آزاد و ارشد ۱۷ از علم و‌هنر یزد هست
    مدرک معتبر زبان انگلیسی ندارم یعنی اقدام نکردم ولی مکالمه متوسط بلدم .
    و اینکه هزینه تقریبی و حدودی برای هر ترم دکتری روانشناسی در در دانشگاه دولتی و خصوصی چنده ؟

  • سلام وقت بخیر برای کارشناسی معماری با معدل بالای ۱۸ و مدرک ایلتس امکانش هست برای دانشگاه استانبول یا دانشگاه فنی خاورمیانه بدون ازمون پذیرش گرفت؟

    • سلام وقتتون بخیر
      باید آزمون یوس شرکت کنید و نمره بالای 90 داشته باشید بدون آزمون امکان پذیر نیست

  • سلام میخواستم ببینم برای رشته داروسازی چقدر هزینه باید کرد،وپسرم فقط امسال وقت داره وسربازی هم نرفته امکان خروج از کشور راداره؟؟

  • سلام من دوازدهم تجربی هستم امسال سال اخرم من اگه بخوام پزشکی بدون ازمون ورودی دانشگاه بخونم میشه ؟؟ودر ایران مجوز کار میدن؟ و هزینش چقدر میشه تقریبا؟

  • سلام من براي دانشگاه ازنير ميخوام مترجمي زبان انگليسي بدون ازمون
    و لينمه مپ تحصيلي مهمه توي تركيه

    • سلام وقت بخیر
      می توانید در دانشگاه های خصوصی بدون آزمون ادامه تحصیل دهید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

      • سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۸سالمه و سال دوازدهم تجربی هستم و معدلمم ۱۹ بوده سال قبل ، و خانواده ام قصد اقامت دائم با خرید ملک دارن ولی من چون۱۸ سالمه باید ویزای تحصیلی بگیرم و قصد گرفتن بورسیه هم دارم و دندانپزشکی میخوام بخونم و لحجه ترکی هم دارم و مطمئنم توی چند ماه به زبان ترکی مسلط میشم ولی مشکلم با هزینه کالج برای آمادگی آزمون یوسه میشه راهنمایی کنید آیا بدون شرکت در این دوره میتونم توی آزمون یوس قبول بشم و توی ایران چی میشه آزمون رو داد و دیگه نیازی به دادن آزمون در ترکیه نباشه؟ یا با هزینه کمتر بتونم این دوره رو بگذرونم

        • سلام وقت بخیر
          برای تحصیل در دانشگاه دولتی ترکیه باید آزمون یوس یا اس ای تی بدهید
          ولی برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی نیازی به آزمون ورودی ندارند
          برای اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام دانشگاه ها و شهریه ها با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • سلام.ببخشید من کارشناسی حسابداری رو تو دانشگاه آزاد خوندم و میخوام ارشد رو تو ترکیه بخونم میخواستم بدونم بدون خدمت سربازی چه طوری میتونم ارشد رو تو ترکیه بخونم و اینکه هزینه ترم های ارشد حسابداری در ترکیه به چه شکل هست؟

    • سلام وقت بخیر
      برای خروج از کشور باید گواهی اشتغال به تحصیل داشته باشید
      و جهت اطلاع از شهریه ی دانشگاه و نحوه ی ثبت نام با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • سلام خسته نباشین ، میخواستم بدونم رشته های مهندسی صنایع غذایی یا علوم غذا در دانشگاه ازمیر یا آلاچاتی موجود هست برای پذیرش بدون کنکور ؟

    • سلام وقت بخیر
      بله برای سال بعد میتونید در دانشگاه ازمیر اکونومی رزرو کنید
      جهت اطلاع از شهریه ی دانشگاه و نحوه ی ثبت نام با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • سلام من هنرستان درس خوندم و البته کارشناسی معماری دارم الان برای شرکت در ازمون یا بدون آزمون دانشکاههای ترکیه بغیر از رشته مهندسی آیا امکان داره که من بتونم شرکت کنم یا نه؟

    • سلام وقت بخیر
      دانشگاه های خصوصی بدون آزمون پذیرش دارند
      برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم با معدل ۱۶/۷۵ و ۲۰سال
    امکان گرفتن پذیرش بدون آزمون در رشته دندان پزشکی دانشگاه خصوصی هستش؟اگر بله کدام دانشگاه و شهریه دانشگاه چقدر هستش؟ممنون میشم راهنمایی کنید??

    • سلام وقت بخیر
      دانشگاه های خصوصی بدون آزمون پذیرش دارند و شرط معدل و سنی ندارند
      برای اطلاع از شهریه ها و شرایط ثبت نام با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • سلام
    آیا امکان ترانسفر دانشجو دندان پزشکی از کشور اذربایجان به دانشگاه های ترکیه هم وجود داره؟

  • سلام خسته نباشید من کارشناسی امورگمرکی خوندم با معدل 18 میخواستم ارشد رو استانبول بخونم آیا بدون آزمون میتونم برا دانشگاه دولتی پذیرش بگیرم؟ (رشته مدیرت بازرگانی mba)
    یه سوالم داشتم در مورد آزمون آلس 21 نوامبر برگزار میشه دیگه درسته؟؟
    ممنونم.

    • سلام وقت بخیر
      متقاضیان برای پذیرش در دانشگاه دولتی نیاز به آزمون ورودی دارند . اما شما میتونید در رشته مد نظرتون در دانشگاه های معتبر و بدون آزمون ادامه تحصیل بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.
      تاریخ بعدی ازمون الس ترکیه 16 اذر (7 دسامبر) اعلام شده است

  • سلام من پایه دوازدهم هستم برای پذیرش دانشگاه دولتی و برای آزمون yosکلاس برگزار میشود؟ برای رشته ی دندانپزشکی ترکیه بهتر هست یا روسیه؟ کدوم هزینش کمتر هست؟ ممنون

    • سلام وقت بخیر
      موسسه آرتان بورس تاپ برای قبولی در آزمون yos برای شما مشاوره های تخصصی داده میشود.
      با توجه به سطح علمی و اعتبار دانشگاه هزینه ها متفاوت است .
      برای کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره تخصصی و معرفی دانشگاه های معتبر ترکیه با مشاورین ما در تماس باشید.

  • سلام وقتتون بخیر.
    من 20سالمه معدلم17 هستش میخواستم بدونم آیا امکانش هست مهر 1400بتونم در یکی از دانشگاه های دولتی ترکیه شروع به تحصیل پزشکی کنم؟ یا باید منتظر برگزاری ازمون یوس که خرداد1401 هست باشم و برای اون آماده بشم؟هیچ کدوم از دانشگاه های ترکیه با معدل پذیرش ندارن؟
    آخه سال بعد خیلی دیره…

    • سلام وقت بخیر
      شروع کلاس دانشگاه های ترکیه از شهریور ماه است
      برای تحصیل در دانشگاه مد نظرتون در سال بعد سریع تر در دوره ها شرکت کنید
      برای یک سری از رشته ها علاوه بر ازمون شرط معدل هم لحاظ میشه اما ازمون حذف نمیشه
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

    • سلام وقت بخیر
      تحصیل در دانشگاه های ترکیه نیازمند آزمون ورودی است
      برای تحصیل در دانشگاه های بدون آزمون ترکیه وکسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • با سلام،
    برای امسال رشته ای پزشکی، دندان و داروسازی در کدام دانشگاه های دولتی یا خصوصی ترکیه و از طریق سوابق تحصیلی و بدون آزمون میتوان پذیرش گرفت؟
     معدل سه سال دبیرستان :19/58
    هزینه پذیرش و شهریه سالانه دانشگاههای پذیرش دهنده را لطفا بفرمائید.

    • سلام وقت بخیر
      در حال حاضر با توجه به اتمام ظرفیت وتایم رشته پزشکی تا اواسط شهریور امسال لطفا در اسرع وقت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • سلام وقت به خیر امسال معدل تجربیم ۱۹:۷۰ شده میشه واسه دانشگاه خصوصی در رشته پزشکی یا دندان بورسیه درصدی شده یا نه ؟ اگه بشه چند درصد تعلق میگیره ممنون اگه پاسخ بدین

    • سلام وقت بخیر
      بله همین امسال می تونید بورس درصدی بگیرید ولی فقط تا اواسط شهریور مهلت ثبت نام دارید
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • سلام من امسال دیپلم گرفتم ۱۸ سالمه معدل کل دبیرسانم ۱۸.۴۰ میخواستم ببینم برای بورسیه رشته پزشکی ، دندانپزشکی یا فیزیوتراپی شانس هست؟ بعد اگه بورسیه گرفتم باید آزمون بدم ؟

  • سلام من امسال معدل کل تجربی ۱۹:۸۵ شده میتونم در دانشگاه دولتی ترکیه بورسیه شم ؟ از طریق موسسه شما
    و الزامی که انگیزه نامه داشته باشیم یانه ؟

    • سلام وقت بخیر
      متقاضیان ورود به دانشگاه های دولتی ملزم به شرکت در ازمون های اس ای تی و یوس می باشند
      شرط معدل و سن هم لحاظ میشود
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

  • سلام خسته نباشید ببخشید می خواستم بپرسم در رشته دندان پزشکی میشه بدون آزمون در دانشگاه های شهر استانبول پذیرش شد؟البته دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت

  • سلام وقت بخیر میخواستم شهریه سالانه رو بپرسم در دانشگاه کوچ استانبول برای رشته حقوق شهریه سالانه چند است

  • سلام خسته نباشيد من معدل ديپلم ١٩/١٦ تجربي دارم و ٢٠سالمه امكان پذيرش بدون ازمون تو دانشگاه خصوصي رو دارم؟ و اينكه تا كي مهلت ثبت نام هست براي امسال

    • سلام وقت بخیر. بله مبینا جان می تونید اقدام کنید. شروع ترم مهرماه هست و ظرفیت دانشگاه ها محدود شده، لطفا با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • سلام میخواستم در مورد دانشگاه مدیپل انکارا سوالاتی از شما بپرسم 1-این دانشگاه در چه حدی هست؟2-شنیدم برای ادامه تحصیلات تکمیلی در دانشگاههای مورد تایید ترکیه اینکه قبلا توی کدوم دانشگاه درس خوندی خیلی مهمه.اگه کسی از دانشگاه مدیپل 5سال دندونپزشکی رو تموم کرده باشه ایا برای ادامه تحصیل در یک دانشگاه تایید مشکلی براش پیش میاد یا نه یعنی ممکنه مشکلی در پذیرش براش پیش بیاد بدلیل سطح دانشگاه قبلی که مدیپل هست؟3-سازمان یوک چه سازمانی هست؟
    خیلی ممنون از پاسخگویتون و زمانی که برای پاسگویی میزارین

    • سلام خانم جلیلیان گرامی وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالات خود لطفا با مشاوران با ما در ارتباط باشید.

  • سلام برای قبولی بدون کنکور در رشته روانشناسی در یکی دانشگاه های غیر تایید استانبول یا انکارا اگر از طریق شما اقدام کنم… لطفاً بگید با کمترین هزینه ها از چه دانشگاهی میتونید پذیرش بگیرید؟! هزینه کاملش رو هم بگید

    • سلام وقت بخیر. لطفا جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • سلام و عرض ادب بنده امسال یازدهم تجربی با معدل نهایی 17/11 تمام کردم و سال دهم نیز معدلم 17/36 بود به امید خدا معدل دوازدهم هم 17/5 به بالا میارم و به زبان ترکی نیز مسلطم ولی مدرکی ندارم ،میخواستم بدانم که آیا با این حال میتوانیم برای پزشکی یا دندانپزشکی دانشگاه های استانبول از جمله جراح پاشا مارمارا و… بدون آزمون قبولی گرفت ،آیا این دانشگاه ها مورد قبول ایران هستن. ممنون وقتتان را گذاشتید

    • سلام وقت بخیر. پذیرش دانشگاه های دولتی ترکیه از طریق آزمون انجام می شود. دانشگاه های مارمارا و جراح پاشا دانشگاه هایی هستند که اکثرا افراد بومی را می پذیرند. پیشنهاد ما به شما با توجه به شرایطتان شرکت در دوره های آمادگی آزمون ورودی دانشگاه هاست.

  • سلام و خسته نباشید به شما.
    ببخشید من درباره تحصیل در ترکیه چند تا سوال داشتم و ممنون میشم که من رو راهنمایی کنید.
    من الان رشته تجربی رو میخونم و 17 سال سن دارم و در سال تحصیلی 1400-1401 کلاس دوازدهم تموم میکنم و میخواهم که در یکی از دانشگاه های خوب ترکیه به زبان انگلیسی در رشته پزشکی تحصیل کنم. و اینکه همون‌طور که در سایت گوگل که دارید گفته بودید میتونید هم با آزمون و هم بدون آزمون دانشجو وارد دانشگاه کنید. آیا به نظر شما با آزمون وارد بشم بهتره یا بدون آزمون؟ و آیا بدون آزمون وارد شدن در آینده مشکلی به وجود نمیاره؟
    و آیا میتونم با کمک مؤسسه شما بدون آزمون وارد دانشگاه حاجت تپه بشم آیا امکانش وجودش هست؟ چون در یکی از مطالبتون فرمودید که میتونید در این دانشگاه بدون آزمون دانشجو وارد کنید.
    و یه سوال دیگه که داشتم اینه که آیا میتونم از این دانشگاه بورسیه بگیرم؟و تا چند درصد میتونم بورس بگیرم؟
    رزومه من شامل موارد زیر هستش:
    1-معدل کل کلاس دهم:19.30
    2-معدل کل کلاس یازدهم:19.50
    3-معدل کل کلاس دوازدهم:19(البته هنوز کلاس دوازدهم شروع نکرده ام اما مطمئن هستم که معدلم کمتر از این نمیشه).
    4-مدرک دیپلم زبان انگلیسی.
    5-مدرک TTC زبان انگلیسی.(معلمی زبان انگلیسی)
    6-مدرک آزمون آیلتس نمره 6(البته هنوز امتحان نداده ام ولی صد در صد نمره ام کمتر از 6 نمیشه و حتما بیشتر میشه برای اطمینان کمترین درصد رو گفتم).
    7-دارای تقدیر نامه هایی از طرف مدرسه در دوران دبستان.
    8- دارای تقدیر نامه برای زبان انگلیسی.
    ممنون میشم من رو راهنمایی کنید. یک دنیا ممنونم.

    • آفرین به شما. چقدر لذت بردم خوندم . مطمئنا نمره آیلتس رو کامل میگیری، با این استعدادی که داری ۶ خیلی کمه . حتما نمره کامل از آن شماست. و کشورهای خیلی بهتری میتونی تحصیل کنی مثل کانادا و آلمان. حتما برای کانادا اقدام کن. به امید موفقیت های روز افزون شما. باز هم آفرین ??

  • سلام وقت به خیر پسر من در حال حاضر در کانادا مشغول به تحصیل در رشته مدیکال ساینس هست وسال سوم میخواستم بدونم پس از اتمام لیسانس اگر پذیرش در رشته پزشکی بگیره درترکیه – واحد های گذرانده شده را که درواقع واحدهای علوم پایه می باشد قبول میکنند یا باید دوباره از اول شروع بکنه

  • سلام خسته نباشيد ببخشيد من ميخواستم پذيرش بدون ازمون تو دانشگاه دولتي كه در رشته پزشكي مورد تاييد ايران هست رو بگيرم (معدلمم ١٨.٩٠) ميشه هزينه پذيرش رو لطف كنيد خيلي ممنون

  • سلام وقت بخیر
    من 19 سالمه معدلم 19 هستش.
    آیا میتونم در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه استانبول بدون آزمون پذیرش بگیرم ؟ و از پاییز یا زمستان امسال تحصیل کردن در دانشگاه استانبول رو شروع کنم ؟
    لطفا شرایط و هزینه پذیرش رو بفرمایید.

    • سلام وقت بخیر. دانشگاه استانبول در حال حاضر ظرفیت محدود باز کرده است. لطفا با مشاوران ما در تماس باشید.

  • با سلام خسته نباشید آیا موسسه شما مجوز داره؟و من ۲۰ سالمه معدلم ۱۶/۵۰ از تجربی هستش آیا می تونم تو یکی از دانشگاه های خصوصی ترکیه پزشکی بخونم و شهریه سالانشون چنده و بعد از تحصیل میشه با مدرک گرفته شده تو ترکیه تو ایرانم کار کرد اگه جواب بدید منون میشم

    • سلام وقت بخیر. بله موسسه ما از سمت وزارت دادگستری ایران و وزارت علوم ترکیه دارای مجوز است. شهریه دانشگاه ها متفاوت هستند و از سالانه 9000 دلار در دانشگاه های خصوصی شروع می شوند. لطفا در صورت تمایل به دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

  • سلام من معدل دیپلمم حدود15 اینا بیاد فکر کنم ولی هنوز کارنامه و دیپلم هارو ندادن هزینه ترجمه مدارک چقدره؟واینکه من دانشگاه medipol انکارارو میخوام میشه کمک کنید رشته ی ecczacilicزبان تحصیلمم میخوام ترکی باشه

    • سلام وقت بخیر. هزینه ترجمه رسمی مدارک با مهر نوتر حدود 1400 تا 1600 لیر می باشد. دانشگاه مدیپل آنکارا رشته داروسازی زبان تحصیل به ترکی، شهریه سالانه با بورس درصدی 6300 دلار هست. در صورت تمایل به دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

  • با سلام خدمت شما بنده معدلم 17/02 هست ایا میتونم بدون کنکور در سال 2021-2022 در رشته های دندانپزشکی و پزشکی برای بنده در دانشگاه کاتیب چلبی ازمیر پذیرش گرفت؟

    • سلام وقت بخیر. بله در صورتیکه در رشته ی مرتبط قصد ادامه تحصیل داشته باشید و مقطع ارشد را با پایان نامه گذرانده باشید امکان پذیر است.

  • سلام در خصوص بدون کنکور در رشته پزشکی از دانشگاههای ترکیه اطلاعاتی می خواستم. ایمیل ام haghpanah_a@yahoo.com و شماره واتساپ ام 09113729301 هسته . باتشکر منتظر جواب تان هستم

  • سلام ببخشید بنده ۱۸ سالمه معدل دیپلمم ۱۹و ۲۵ صدم هستش میتونم و مدرک زبان سطح B دارم می تونم برای رشته روانشناسی ترکیه بورسیه بگیرم

    • سلام آقای فتح الله زاده وقت بخیر. زمان اقدام برای بورسیه دی ماه است. تا اون زمان سعی کنید سطح رزومه علمی و تحصیلیتون را ارتقا بدید تا شانس قبولیتون بالاتر باشه.

  • سلام ، وقتتون بخیر ، ببخشید من ۱۸ سالمه و معدل دیپلم هم ۱۹.۷۰ و معدل سایر مقاطع تحصیلی از راهنمایی تا یازدهم هم ۱۹.۶۰ به بالاس ، چندین لوح تقدیر و مقام اول در مدرسه هم دارم ، خواستم بدونم امکان دریافت بورسیه فول فاند ترکیه رو برا رشته پزشکی دارن ؟

    • سلام وقت شما هم بخیر، بله مدارک خوبی دارین اما خب بورسیه خیلی با شانس دخیله، در نتیجه تا زمان ثبت نام بورسیه سعی کنید مدارک و رزومه‌ی تحصیلی پر بارتری داشته باشید.

  • سلام.وقت شما بخیر.من22سالمه ومعدل کل دیپلمم15.83هستش میخواستم بدونم آیا میتونم در رشته داندانپزشکی بدون آزمون پذیرش بگیرم.البته تو دانشگاهی که توی ایران مدرکش معتبر باشه.خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.

    • سلام دوست عزیز بله میتونین اقدام کنید بعضی از دانشگاه های مورد تایید معدل بالای 15 را پذیرش میدن

  • روزبخیر، من سه ترم دندانپزشکی در دانشگاه گرجستان تفلیس گذرانده ام آیا قابل انتقال در یکی از دانشگاههای ترکیه و موردی یدی تپه هست ،ممنون

    • سلام دوست عزیز اول باید با کمک مشاوره های تخصصی ما ، شما از دانشگاه پذیرشتون رو بگیرید و بعد واحد های خودتون رو نطبیق بدهید. با مشاوره های ما تمامی مراحل این کار را به صورت کامل متوجه خواهید شد.

  • سلام وقت بخیر ؛ ببخشید من 24 ساله هستم معدل دیپلم 19:47 ؛ معدل پیش دانشگاهی 17:50 و معدل سال دوم دبیرستان 19:5 است میخواستم بپرسم میتوانم در رشته دندانپزشکی دانشگاه اژه ؛ بدون آزمون پذیرش بگیرم؟؟

    • سلام آقای بنی اسدی وقت بخیر. دانشگاه اژه دانشگاه مورد تائید است. با توجه به شرایط شما امکان اخذ پذیرش تا حد زیادی هست. لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • با سلام
    دکتری مهندسی عمران گرایش راه و ترابری پذیرش در دانشگاه های خصوصی ترکیه وجود دارد؟
    در صورت امکان کل هزینه چهار ساله دکتری رشته مهندسی را بفرمایید.
    سپاس

    • سلام، بله، این گرایش در این مقطع در دانشگاه‌های خصوصی پذیرش دارد، اما هزینه‌ها تغییر می‌کنند ولی بصورت کلی از 2000 دلار به بالا شهریه‌ برای رشته‌های مهندسی است.

  • سلام وقتتون بخیر .من 24 سالمه با معدل دیپلم 19 و کارشناسی هوشبری با معدل 18.امکان پذیرش در رشته پزشکی بهترین دانشگاه ترکیه و اخذ بورسیه کامل هست یا خیر؟و اینکه هزینه ها به چه میزان هست حدودا؟

    • سلام دوست عزیز
      جهت اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه ها، اخذ بورسیه و هزینه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید
      09214640035

  • سلام‌. سوالم اینه که ۱_ واقعا دانشگاه کوچ و مارمارا در رشته دندانپزشکی بدون آزمون هم پذیرش میکنه؟ ۲_ هر دو گزینه امسال مورد تایید ایران هستن؟

    • سلام وقت شما بخیر با ازمون sat امکان گرفتن پذیرش در این دانشگاه‌ها است که بهتر است با کارشناسان ما در موسسه تماس بگیرید تا بهتر شما را راهنمایی کنند، و اینکه بله هر دو دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران است.

  • سلام من با معدل ۱۹دیپلم گرفتم وار مخترعین جوان هستم و متقاضی ادامه در رشته پزشکی در ترکیه آیا میتوانم از بورسیه تحصیلی استفاده کنم؟

    • با سلام و درود شما میتوانید در سال 1400 با ثبت نام در سایت تورکیه بورسلاری و آپلود مدارک خود اقدام به دریافت بورسیه از کشور ترکیه کنید
      برای دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه شما باید از معدل خوبی برخوردار باشید همچنین برای مقطع لیسانس نیز باید زیر 21 سال نیز باشید.

  • سلام ببخشید من الان پشت کنکور تجربیم ومعدل کل دیپلمم ۱۹ بوده شاگرد ممتاز مدرسه هم بودم اگه بخام بدون کنکورپزشکی ترکیه برم میتونم بورسیه بگیرم؟

    • با سلام شما با این معدل نمیتوانید بورسیه رشته پزشکی بگیرید برای دریافت بورسیه پزشکی باید معدل کل کنکور شما 19.80 به بالا باشد
      شما میتوانید بدون کنکور در دانشگاه برای رشته پزشکی پزیرش بگیرید ولی نمیتوانید به صورت بورسیه با این معدل پزشکی قبول بشید
      برای اطاعات بیشتر راجب پزیرش بدون کنکور میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.88739816-021

  • سلام خسته نباشید
    آیا واسه رشته بانکداری دانشگاه مامارا
    کارشناسی ارشد
    بدون آزمون پذیرش دارند یا خیر؟
    و تقریبا شهریه سالانه این دانشگاه دراین رشته چقدراست؟

    • سلام دوست عزیز . کلا پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد یکم سخت می باشد. مخصوصا که دانشگاه مارمارا جزء بهترین دانشگاه های ترکیه می باشد. ( اولین انتخاب رتبه های برتر ترکیه می باشد ) . برای اطلاع از این که این دانشگاه در این رشته پذیرش بدون آزمون دارد یا نه با کارشناسان ما در تماس باشید. چون پذیرش بدون آزمون در زمان های خاصی از سال انجام می شود ممکن است الان فرصت داشته باشید.

  • من ۱۹ سالمه و معدلم ۱۹ و نیمه چند تا هم لوح تقدیر دارم ایا میتونم بورسیه ترکیه رو با هزینه کم بگیرم

    • با سلام و درود
      شما میتوانید با ثبت نام در سازمان تورکیه بورسلاری و در صورت داشتن معدل بالا و انگیزه نامه و رزومه عالی احتمال قبولی در بورسیه تحصیلی را به همراه دارید

  • سلام. خسته نباشید. بنده دکترای عمومی در ایران هستم. مدرکم هم از همین کشور گرفته ام. با توجه به اینکه بعد از دکترای عمومی، برای گرفتن تخصص در ترکیه، نیازمند چند آزمون هست، شما میتوانید برای ادامه تحصیل و اخذ تخصص بدون آزمون اقدام کنین، یا فقط برای تحصیل 6 ساله عمومی این کار را میکنین. لطفا دقیق راهنمایی کنید. چون قصد داشتم برای ادامه تحصیل و گرفتن تخصص به ترکیه بروم. اما بدون آزمون.

  • سلام و خسته نباشید
    خواستم بپرسم میتونید برام پزیرش رشته حقوق دانشگاه استانبول رو بگیرید؟شهزیه سالیانش رو هم لطف میکنید؟

  • سلا عرض شد بنده از شهرستان آزادشهر مزاحم میشم، سن :۱۸ ،معدل کل دیپلم تجربی :۱۷.۷۲ ،
    متقاضی :فیزیوتراپی ،از دانشگاه :سلیمان دمیرل
    افتخارات :علمی :نمره ۱۹.۲۵ در امتحان کشوری (نهایی)درس ریاضی ،المپیاد کتابخوانی ،گواهی قبولی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه ملی و دولتی ایران ،شاگرد اول در مقطع دبیرستان سال دهم با ۱۷.۷۹ و سال یازدهم با ۱۸.۲۲،
    هنری :بازنویسی و بازآفرینی قابوسنامه ،مقاله نویسی ،داستان نویسی ،آواز سنتی ،خط نستعلیق ،خطاطی ،خوشنویسی،۴کتابخوان برتر شهرستان
    ورزشی:فوتسال ،بسکتبال،فوتسال،فوتسال،کارت شرکت درلیگ برتر فوتسال استان،عنوان های کسب شده :کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی (اعتیاد)،عنوان نوجوان سالم ،مذهبی:تصویرگرایی عاشورایی ،انشای نماز ۳ تا چقدر امکان قبولی دارم؟

    • سلام دوست عزیز اگر متقاضی پذیرش بدون کنکور هستید رزومه هایی که نوشتید تاثیری در قبولی شما نخواهد داشت، اما اگر متقاضی بورسیه تحصیلی ترکیه هستید از رزومه بسیار قوی برخوردار هستید. فقط معدلتان کمی پایین است. اما میتوانید با نوشتن یک انگیزه نامه خوب و جمع آوری چند توصیه نامه میتوانید شانس قبولی خوبی داشته باشید.

  • سلام من معدل دیپلم ریاضی ۱۶/۸۰ دارم و ۲۳ سالمه.
    آیا می تونم پذیرش بدون کنکور در یکی از ۳ رشته پزشکی دندانپزشکی یا داروسازی در دانشگاه های خصوصی یا دولتی ترکیه بگیرم؟
    هزینش هم مهم نیست.

    • سلام دوست عزیز . بله ما میتوانیم به راحتی برای شما از دانشگاه های خصوصی و دولتی ترکیه پذیرش بگیریم حتی برای افراد 29 ساله با معدل های پایین تر از شما نیز در دانشگاه های دولتی پذیرش گرفته ایم .

    • سلام وقتتون بخیر بله شما میتونید در دانشگاه های خصوصی پذیرش بگیرید و همینطور در برخی دانشگاه های دولتی

    • سلام وقتتون بخیر برای دانشگاه های دولتی معدل اهمییت داره اما در دانشگاه های خصوصی راه کارهایی در نظر گرفته شده، شرط معدل برخی دانشگاه ها بالاست اما در حالت کلی معدل بالای ۱۴ قابل قبول است ،البته رشته و دانشگاه مد نظرتون خیلی مهمه

  • سلام من دوازدهم تجربی هستم امسال سال اخرم من اگه بخوام پزشکی بدون ازمون ورودی دانشگاه بخونم میشه ؟؟ودر ایران مجوز کار میدن؟ و هزینش چقدر میشه تقریبا؟

    • سلام وقتتون بخیر شما میتونید در دو دانشگاه آنکارا و کوچ که مورد تایید هستند تحصیل کنید، برای اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید

  • سلام وقت بخیر من 18 سالمه و معدل دیپلمم 19.83 هست ایا امکان داره بتونم پذیرش پزشکی انگلیسی بدون ازمون و بورسیه بگیرم؟

    • سلام وقتتون بخیر بله حتما شما سن و معدل بسیار مناسبی دارید برای راهنمایی بیشتر در این خصوص حتما با شماره 09361223696 تماس بگیرید

  • سلام، من فوق لیسانس اگرواکولوژی دارم ، در چه دانشگاهایی با هزینه کم می تونم پزشکی بخونم؟ نیاز به زبان انگلیسی هست؟

    • سلام دوست عزیز . شما به دلیل سن بالا فقط در دانشگاه های خصوصی ترکیه می توانید تحصیل کنید . من دانشگاه مدیپل رو پیشنهاد میکنم که شهریه سالانه آن 23000 هزار دلار است که ما برای شما آن را 90000 لیر معدل 10500 دلار پایین می آوریم . می توانید انگلیسی یا ترکی تحصیل کنید ولی شهریه رشته ها به انگلیسی بیشتر می باشد.

  • سلام خسته نباشید،ببخشیدمیخواستم بپرسم که بورسیه رشته طراحی لباس امکانش بیشتره یامعماری داخلی؟؟؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز. زیاد تفاوتی ندارند ولی چون بیشتر کسانی که به دنبال رشته معماری هستند هم پسر ها را شامل می شود هم دختر ها را، برای شما بهتر است رشته طراحی لباس را انتخاب کنید که متقاضیان نسبتا کمتری دارد.

  • سلام وقت بخیر سپاس از راهنماییهای ارزنده شما
    سوال برای پدیرش پزشکی جراح پاشا هزینه چقدر هست
    پذیرش بدون کنکور پزشکی اتاتورک چقد هست ممنون از پاسخگویی

    • سلام وقتتون بخیر ممنون از ابراز رضایتتون، دوست عزیز بهتر است برای اطلاع از هزینه ها با مشاوران ما در ارتباط باشید09229329200

  • سلام.خسته نباشید.میشه بگین هزینه ی دپارتمان شما در صورت اعزام دانشجو به دانشگاه کوچ و اخذ بورسیه ی صد درصدی چقدر میشه؟؟؟ چون شما گفتین در زمان های محدودی اگر هزینه ی دو سال دانشگاه کوچ را با هم بپردازین ما می تونیم برای شما بورسیه ۱۰۰ درصدی هم اخذ کنیم.ممنون میشم راهنمایی کنین.

    • دوست عزیز شهریه هر سال رشته پزشکی در دانشگاه کوچ طبق نوشته وبسایت خود دانشگاه 26500 دلار آمریکا می باشد. شما میتوانید با پرداخت کمتر از 2 برابر این هزینه 6 سال پزشکی را در دانشگاه کوچ رایگان تحصیل نمایید.

  • سلام.خسته نباشید.یه سوال مهمی داشتم.ممنون میشم به آن جواب بدهین.من به تازگی در مطالب دپارتمان شما خوندم که شما با دانشگاه حاجت تپه هم قرارداد بسته اید.پس با این حساب کسانی که از طریق دپارتمان شما اعزام میشوند بدون آزمون ast می توانند در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند؟؟؟؟و اینکه از دپارتمان شما می تونه بورسیه هم اخذ کنه؟؟؟؟؟خیلی خیلی ممنون میشم مرا در این باره راهنماییم کنید.

    • سلام دوست عزیز بله ما میتونیم از این دانشگاه برای شما پذیرش بگیریم. درستش اینه که ما با دانشگاه در ارتباط نیستیم با اشخاصی از دانشگاه حاجت تپه در ارتباط هستیم که آن ها پذیرش می گیرند.

  • سلام.خسته نباشید.یه سوالی داشتم.میشه بگین هزینه اعزام دانشجو بدون کنکور به دانشگاه کوچ در رشته پزشکی چقدر هست؟ منظورم دپارتمان شماست.خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • سلام دوست عزیز. استثنائا چون دانشگاه کوچ مورد تائید ایران است هزینه پذیرشش نسبت به دانشگاه های خصوصی دیگر بالاتر است برای اطلاع از هزینه پذیرش این دانشگاه می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. البته ما میتوانیم از این دانشگاه بورسیه 100% نیز دریافت نماییم که هزینه 2 سال تحصیل را یک جا پرداخت میکنید و 6 سال رایگان تحصیل میکنید. ( فقط در زمان های محدود )

  • سلام ببخشيد دانشگاه خصوصي در تركيه هست كه رشته ي دندان پزشكيش ازمون ورودي مثل رياضي و شيمي نداشته باشه؟

    • سلام وقتتون بخیر
      هیچ یک از آزمون های ترکیه سوالات شیمی نداره . اما برای قبولی در دانشگاه هایی که آزمون می خواهند حتما باید به ریاضی تسلط خوبی داشته باشید. البته برای در یافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید .

        • بله دوست عزیز شما میتوانید به زبان انگلیسی بدون نیاز به شرکت در آزمونی خاصی در یکی از دانشگاه های خصوصی استانبول مشغول به تحصیل شوید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

    • سلام .
      تمامی دانشگاه های خصوصی استانبول که این رشته رو تدریس می کنند. و برخی از دانشگاه های دولتی مثل یلدیز تکنیک، معمارسینان و …. می توان برای شما پذیرش بدون کنکور گرفت.

    • سلام دوست عزیز اگر دوره دبیرستان شما 12 ساله باشد بله میتوانید به راحتی برای تحصیل در ترکیه اقدام نمایید، در غیر اینصورت باید سال 12 خود را به اتمام برسانید.

  • سلام خسته نباشین
    شما میتونید ثابت کنید که مدرکی که بگیریم قانونیه و قبولی های امسالتون چند نفر هستن
    واینکه بعد از اتمام تحصیل میتونم تو ایران کار کنم؟؟؟

  • سلام خسته نباشید.یه سوالی داشتم.تو خیلی از سایت ها خونده بودم که تنها راه پذیرش دانشگاه بیلینکیت و کوچ ترکیه شرکت در آزمون ست هست.اما سایت شما اعلام میکنه که میشه بدون دادن آزمون ورودی در این دانشگاه ها تحصیل کرد.میشه در این باره راهنماییم کنید.ممنون میشم.

    • سلام دوست عزیز . بله ما میتوانیم برای تمامی رشته های این دو دانشگاه پذیرش بگیریم حتی رشته های پزشکی. اما رشته پزشکی دانشگاه کوچ به دلیل مورد تائید بودن ایران هزینه پذیرش بالایی دارد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

  • سلام خسته نباشید ببخشید من پارسال دوازدهمم تموم کردم رشته ی انسانی میخواستم تو دانشگاهای ترکیه ثبت نام کنم هر رشته ایی که باشه فقط واسه گرفتن ملیت خواستم ثبت نام کنم اونم ارزان ترین دانشگاه میشه یه توضیحی راجب این دانشگاها وقیمت هاشون بمن بگی متشکرم.

    • سلام دوست عزیز می تونید برای پذیرش رشته های 2 یا 4 ساله در یکی از دانشگاه های دولتی ارزان اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • سلام خسته نباشید معدل کل دیپلمم 16/94 هستش و 20 سالمه امکانش هست رشته پرستاری بدون ازمون دانشگاهای ترکیه یا کشورای دیگه ای بتونم قبول شم؟ هزینش تقریبا چقدر میشه؟

    • سلام دوست عزیز، بله شما میتوانید با این معدل در بسیاری از دانشگاه ها مانند : ساکاریا، کارابوک و …. برای پذیرش بدون کنکور اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

  • سلام.برای رشته نقاشی بورسیه ویا پذیرش دانشگاه بدون کنکور استانبول امکانپذیراست؟شهریه سالیانه و کل هزینه جهت اخذ پذیرش لطفا

    • سلام دوست عزیز این امکان وجود دارد اما برای رشته های هنری باید مصاحبه و تست مهارت صورت بگیرد شهریه ی سالانه از سالی 2000 دلار تا 10000 دلار بسته به دانشگاه متفاوت است

  • سلام وقت بخیر
    من دانش آموز سال دوازدهم هستم معدل سه سال راهنماییم ۲۰هستش و معدل سال دببرستانم ۱۹/۵هستش و چنتا تقدیرنامه از مدرسه و استان دارم
    میخواستم ببینم برای بورسیه رشته فیزیوتراپی شانس دارم؟

    • سلام وقت شما بخیر بله شما سن و معدل مناسبی دارید،و در صورت ثبت نام صحیح شانس قبولی شما افزایش می یابد.دپارتمان ما متخصص در بورسیه است در صورت لزوم با ما تماس بگیرید 09229329200

  • سلام خسته نباشید
    من مدرک مهندسی نرم افزار کامپیوتر دارم ۳۵ سالمه میخواستم بدونم چطوری میتونم رشته فوق همین رشترو ترکیه بدون ازمون پذیرش بگیرم ممنون

    • سلام دوست عزیز . ما میتوانیم برای شما از دانشگاه های دولتی و خصوصی ترکیه پذیرش بگیریم برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

    • سلام متوجه سوالتون نشدم . میتونید واضح تر سوالتون رو مطرح کنید که منظورتون از زمان ثبت نام برای کدام آزمون یا دانشگاه است؟

  • سلام خسته نباشید من سه واحد شیمی کاربردی در دانشگاه آزاد ایران خوندم میتونم ادامه این رشته رو بدون کنکور در دانشگاه ترکیه ادامه بدم؟

    • سلام دوست عزیز . چون دانشگاه های آزاد ایران برای ترکیه مورد تائید نمی باشد، نمی تونید دروستون رو تطبیق بزنید ولی اگر تحصیلات خود را در ایران تمام کرده باشید می توانید به راحتی در ترکیه در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهید.

    • سلام دوست عزیز در این رشته و شهرها برای دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان ما تماس بگیرید .

  • سلام وقت بخیر . قصد جسارت ندارم ولی موسسه شما چرا در بین موسسات مجاز قرار ندارد ؟لطفا پاسخ بدید برای اطمینان خاطر میپرسم

    • سلام دوست عزیز. چون ما دفتر تهران رو تازه راه اندازی کردیم هنوز به دنبال کارهای مجوز هستیم . ولی شما بیشتر از مجوز باید به رزومه انجام شده کار و قیمت ها نگاه بی اندازید برای مثال در همین مورد پذیرش دانشگاه هایی که ما با قیمت 20 هزار دلار پذیرش میگیریم برخی موسسات دیگر تهران با قیمت 40 هزار دلار پذیرش می گیرند. و یا موسسه ای در تهران هست که اگر سایتشان را بررسی کنید برای بورسیه امسال فقط توانستند در رشته های تاریخ، موسیقی و اینطور رشته های کم متقاضی قبولی دهند در حالی که ما توانستیم در رشته های پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، پرستاری، کشتی سازی و ….. برای بورسیه قبولی دهیم. از لحاظ انجام کار هم مطمئن باشید که کارها به صورت قانونی انجام می شود.

  • سلام.خسته نباشید.ببخشید یه سوال داشتم واین رو هم بگم که قصد جسارت ندارم.اول اینکه آیا دپارتمان شما نیز هزینه ای دریافت میکند؟حدودا چقدر؟واینکه آیا بعد از نامه پذیرش هزینه های دانشگاه پرداخت میشود؟

    • سلام دوست عزیز. پورسانت دپارتمان ما توسط دانشگاه پرداخت می شود و این پول به دانشگاه داده می شود.

        • سلام وقت بخیر. موسسه به غیر از هزینه پذیرش هزینه ی دیگری از شما دریافت نخواهد کرد. صرفا در صورتیکه تمایل به استفاده از خدمات انتخابی ما داشته باشید هزینه مجزا پرداخت خواهید کرد (مانند رزرو خوابگاه، ترجمه مدارک و…)

  • سلام
    می خواستم بپرسم که برای رشته “تاریخ” در مقطع ارشد دانشگاه بیلکنت می توانید بدون آزمونهای ورودی (GRE و یا ALES) پذیرش گرفت؟

    ممنون

    • سلام دوست عزیز
      از دانشگاه بیلکنت بدون آزمون پذیرش نداریم ولی دانشگاه های خصوصی دیگر در آنکارا و استانبول هستند که میتوانید بدون آزمون به این دانشگاه ها پذیرش بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=5550