logo

افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه ایستینیه

افزایش دانشجویان دانشگاه ایستینیه

دانشگاه ایستینیه به ‌عنوان یک دانشگاه جوان و نوساز، در سال‌های اخیر در عرصه بین‌المللی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است.

مدیر دانشگاه ایستینیه ارکان ایبیش با بیان اینکه بیش از 3200 دانشجوی خارجی در ISU (ایستینیه) مشغول به تحصیل هستند و اینکه قصد دارند این تعداد را افزایش دهند، گفت:

دانشگاه ایستینیه جزو 4 دانشگاه برتر گردشگری – آموزشی است و اهداف بالاتری نیز دارد. این دانشگاه به طور پیوسته روی این موضوع کار می‌کند و دید بین‌المللی خود را هم برای کشور و هم برای دانشگاه خود افزایش می‌دهد. در برنامه توسعه دو حوزه گردشگری – سلامت و گردشگری – آموزشی اهمیت ویژه‌ای برای ترکیه مشاهده می‌شود، ایالات متحده آمریکا و انگلیس که بر «گردشگری آموزشی» مسلط هستند، دیگر کارایی قدیمی خود را ندارند از این ‌رو می‌توان گفت که کشورهای «آموزشی» جدیدی مانند مجارستان، لهستان، مصر و ترکیه که به‌عنوان رقیب آمریکا و انگلیس ظاهر شدند، خود را در سال‌های اخیر ثابت کرده‌اند. در ضمن بهتر است بدانید که گردشگری – سلامت و گردشگری – آموزشی نوعی از گردشگری است که در آن افراد به منظور پیشرفت خود در زمینه خاصی، کسب دانش جدید و توسعه حرفه خود، انجام تحقیقات علمی ویا برای دریافت معالجه به کشوری غیر از کشور خود می‌روند.

ترکیه بدون شک یکی از مهم‌ترین کشورهایی است که در این مرحله به موفقیت دست‌یافته است. یکی از اهداف ایستینیه، مطابق با چشم‌انداز خود، مبتنی بر ایده جهانی شدن، همکاری بین کشورها، افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی و اطمینان از تبدیل‌شدن این فارغ‌التحصیلان به سفیران کشور ترکیه در بازگشت به کشورهای خود است. به‌عنوان یک الزام سیاست خود، امروزه بیش از 3200 دانشجوی خارجی در سیستم آموزشی دارد و هدف دانشگاه ایستینیه این است که تعداد دانشجویان بین‌المللی در سال آینده به 4500 و در سال بعد به 6000 نفر برسد. به طور خلاصه، می‌خواهد از هر چهار دانشجوی دانشگاه، یک نفر خارجی باشد و به انسجام بین فرهنگ‌ها، تنوع و ایجاد فرهنگ مشترک برای جهانی‌شدن خود اهمیت می‌دهد. برای ایستینیه علم، آموزش، پروژه‌ها، انتشارات، فرهنگ و هنر نیز بسیار مهم است. با این ‌حال، همچنین دانشگاه ایستینیه بر این باور است که اساس دانشگاه در تنوع دانشجویان بین‌المللی است. در چارچوب این تنوع، در اهدافش سیاستی برای افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی دارد.

Turquality به‌عنوان برنامه‌ای که بر اهداف برندسازی شرکت‌ها تمرکز دارد و نه ‌تنها با استفاده افزایش حجم صادرات، بلکه با حمایت از تبدیل شرکت‌ها به برندهای بین‌المللی شناخته شده است. این برنامه مهم گام‌های دانشگاه ایستینیه را به‌عنوان یک برند دانشگاهی در جهت این هدف تقویت می‌کند. برنامه TURQUALITY در واقع گام مهمی است که به سیاست‌ها، اهداف و انگیزه می‌دهد.

برنامه Turquality باهدف تسریع در توسعه برندها از طریق ارائه خدمات مشاوره استراتژیک، عملیاتی، سازمانی و فناوری و همچنین تأمین منابع مالی در حین دستیابی به اهداف بین‌المللی برندها و همچنین تقویت ظرفیت‌های مدیریتی برندها با پشتیبانی آموزشی انجام می‌شود. گنجاندن دانشگاه ایستینیه در برنامه Turquality گامی استراتژیک در جهت تقویت ارزش برند دانشگاه و شهرت بین‌المللی است. این توسعه نه ‌تنها دانشگاه ایستینیه را در عرصه جهانی به ‌عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی بیشتر نمایان می‌کند، بلکه کمک‌های ارزشمندی به برندسازی ترکیه نیز خواهد کرد.

دانشگاه ایستینیه همچنین به پذیرش دانشجویان بین المللی از سراسر جهان با سرعت ادامه می‌دهد، جهت کسب اطلاعات از شرایط پذیرش و ثبت نام این دانشگاه می‌توانید با مجموعه آرتان بورس تاپ در ارتباط باشید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=29283

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp