logo

دانشجویان مدیپل استانبول حمایت TÜBİTAK را دریافت کردند

TÜBİTAK حامی دانشجویان مدیپل

39 مورد از 60 درخواستی که توسط دانشجویان دانشگاه مدیپول استانبول در چارچوب برنامه‌های TÜBİTAK انجام شده بود، مشمول دریافت حمایت شد.

دانشجویان مدیپل به پیشرفت در TÜBİTAK ادامه می‌دهند: 39 پروژه از 60 پروژه مورد تأیید قرار گرفتند!

دانشجویان دانشگاه مدیپل استانبول بار دیگر با کسب موفقیت چشمگیر در برنامه‌های حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان TÜBİTAK، توانایی‌های برجسته خود در زمینه پژوهش را به اثبات رساندند. در این راستا، 39 پروژه از مجموع 60 پروژه ارائه شده توسط دانشجویان این دانشگاه موفق به دریافت حمایت TÜBİTAK شدند. این دستاورد ارزشمند، نشان‌دهنده تعهد و پشتکار مثال‌زدنی دانشجویان مدیپل در مسیر علم و دانش و همچنین جایگاه ممتاز این دانشگاه در زمینه حمایت از فعالیت‌های پژوهشی است.

مدیر دانشگاه مدیپل استانبول، ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، اظهار داشت: کسب این رتبه درخشان در میان 5 دانشگاه برتر خصوصی، گواه رسالت پژوهشی و دانشجو محور دانشگاه مدیپل است. ما همواره بر حمایت از ایده‌ها و ابتکارات دانشجویانمان تأکید داشته‌ایم و از اینکه شاهد مشارکت فعال آنان در پروژه‌های تحقیقاتی و دریافت حمایت‌های ارزشمندی مانند TÜBİTAK هستیم، به خود می‌بالیم.

رئیس دانشگاه مدیپل در ادامه افزود: ما مصمم هستیم با ارائه تسهیلات و امکانات مورد نیاز، به پرورش رهبران و دانشمندان آینده در عرصه‌های مختلف علمی کمک کنیم.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=47426

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp