logo

دانشگاه باهچه شهیر آزمون استعدادهای درخشان برگزار می‌کند

برگزاری آزمون استعدادهای درخشان باهچه شهیر

درخواست‌های ویژه آزمون استعدادهای درخشان گروه کارتون و انیمیشن دانشکده ارتباطات دانشگاه باهچه شهیر آغاز شد. درخواست‌ها بین 28 تا 12 جولای انجام و آزمون استعدادیابی در تاریخ  29 و 30 جولای 2023 برگزار می‌شود.

داوطلبان با شرکت در این آزمون می‌توانند حق ورود به این رشته را کسب کنند اما ظرفیت برای دریافت بورسیه بسیار محدود است و فقط 8 نفر می‌توانند برای تحصیل با بورسیه در رشته کارتون و انیمیشن اقدام کنند.

آزمون کتبی و عملی استعدادهای درخشان

در آزمون کتبی از داوطلبان خواسته می‌شود تا متنی را در مورد مفهومی که قرار است داده شود، بنویسند و به آن‌ها این فرصت داده می‌شود که به صورت کتبی در مورد علایق و دانش خود در این زمینه اظهار نظر کنند. هدف از این آزمون شناسایی نامزدها و سنجش قدرت بیان کلامی داوطلبان و توانایی آن‌ها در تحلیل مفاهیم انتزاعی است. در آزمون عملی نیز داوطلبان موظف هستند متنی را در 6 فریم تجسم و نقاشی کرده و با اعضای هیئت داوران به اشتراک بگذارند.

داوطلبان دارای شرایط خاص و دارای معلولیت

داوطلبانی که از خارج از شهر برای شرکت در آزمون مراجعه می‌کنند، زلزله‌زدگان و یا افرادی که دارای معلولیت‌های جسمی هستند، در صورتی که این وضعیت را در فرم درخواست اعلام کنند، در روز آزمون کتبی حق ارائه کارنامه و مصاحبه را دارند.

مصاحبه و ارائه نمونه کارها

یکی از مهم‌ترین مسایل درباره آن است که باید آم ادگی داوطلبان برای رشته کارتون و انیمیشن، زحماتی که می‌کشند، زمانی که صرف می‌کنند، میزان علاقه و تمایل داوطلبان به این رشته را سنجید. داوطلبان اساساً از طریق کارنامه‌هایی که در زمینه کارتون و انیمیشن بوده است و همچنین در صورت وجود آثار دیگری که در سایر شاخه‌های هنری تولید کرده‌اند، ارزیابی می‌شوند و در این مورد سؤالاتی پرسیده می‌شود.

واحد آموزش عمومی در دانشکده هنر و علوم دانشگاه باهچه شهیر بدون توجه به رشته و دانشکده برای همه دانشجویان، دروس اختیاری  شهر و فرهنگ، حل خلاقانه مشکل و دروس دیگری را ارائه می‌دهد. هدف واحد آموزش عمومی این است که با فراهم‌آوری زیرساخت‌های علمی و فکری، دانش دانشجویان را در زمینه‌های جدید و مورد علاقه خود توسعه دهد. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره درخواست‌ها و آزمون‌ استعدادهای درخشان گروه کارتون و انیمیشن دانشگاه باهچه شهیر به دست آورید، می‌توانید با مشاوران ما در آرتان بورس تاپ تماس بگیرید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=26258

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp