logo

جشنواره فرهنگ بین المللی با حضور دانشجویان مدیپول استانبول

جشنواره فرهنگ بین المللی با حضور دانشجویان مدیپول استانبول

جشنواره فرهنگ ‌های ملل جهان که توسط دفتر بین‌المللی دانشگاه مدیپول استانبول برگزار شد، به پایان رسید. در این جشنواره که در پردیس جنوبی دانشگاه مدیپول استانبول بر پا شد، دانشجویان بیش از 30 کشور جهان شرکت کردند.

محوطه جشنواره که از صحنه‌های رنگارنگی تشکیل می‌شد در غرفه‌هایی که با پرچم‌ها و وسایل رنگارنگ تزیین شده بود، توجه حاضران را به خود جلب کرد.  غذاهای محلی کشورهای مختلف، آثار هنری سنتی و آلات موسیقی هم مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. اجرای رقص و اجرای موسیقی توسط دانشجویان در این جشنواره با شور و اشتیاق شرکت‌کنندگان همراه بود و فضای متفاوتی را به وجود آورد.

دانشگاه مدیپول استانبول توسط بنیاد آموزش و سلامت مدیپلیتان در سال 2009 احداث شد. در حال حاضر مدیپلیتان با نام بنیاد بهداشت و تحقیقات آموزش و پرورش ترکیه (TESA) شناخته می‌شود که بنیانگذار آن دکتر فخرالدین کوجا هم‌اکنون  به‌عنوان وزیر بهداشت کشور ترکیه فعالیت می‌کند.

دانشگاه خصوصی مدیپول استانبول با پردیس‌هایی که در هر دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته‌اند، فرصت تجربه زندگی دانشجویی بی‌نظری را برای دانشجویان فراهم می‌کند. اگر داوطلب تحصیل در شهر پر چاذبه استانبول هستید، این دانشگاه بین‌المللی انتخاب ایده‌آلی است. برای اطلاع از شرایط پذیرش مدیپول استانبول با مشاوران آرتان بورس تاپ تماس حاصل نمایید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=26069

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp