logo

دانشگاه ایستینیه با دانشگاه روآن قرارداد همکاری امضا کرد

امضای همکاری دانشگاه ایستینیه و رووان

دانشگاه ایستینیه (ISU) فعالیت خود را به منظور گسترش فرصت‌های آموزشی در مقیاس جهانی و ارائه تجربیات متفاوت به دانشجویان این دانشگاه ادامه می‌دهد.

بر همین اساس، دانشگاه ایستینیه قرارداد همکاری مهمی را با دانشگاه روآن (Rowan) به عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر ایالات متحده امضا کرد.

با این قرارداد همکاری، دانشگاه ایستینیه یک فرصت منحصربه‌فرد را به دانشجویان برنامه مقدماتی زبان انگلیسی خود ارائه می‌دهد. دانشجویان این دانشگاه بر اساس مفاد این قرارداد در طول تابستان فرصت تحصیل در ایالات متحده را خواهند داشت تا مهارت‌های زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند.

یکی از ویژگی‌های این دوره برای دانشجویان این است که به مدت 12 هفته در پردیس دانشگاه روآن واقع در ایالت نیوجرسی، 20 ساعت آموزش زبان در هفته دریافت می‌کنند. این دانشجویان می‌توانند پس از گذراندن دوره‌های مورد نظر، از گشت‌وگذارهای فرهنگی دانشگاه روآن نیز استفاده کنند.

دانشجویان دانشگاه ایستینیه می‌توانند با به دست آوردن تجربه تحصیل در یک کشور متفاوت و تعامل فرهنگی، به پیشرفت شخصی و تحصیلی خود کمک کنند.

همچنین، این برنامه به دانشجویان این فرصت را می‌دهد که دو مدرک را در طول زمان تحصیل خود دریافت کنند. چرا که همکاری جدید ISU با دانشگاه روآن تنها به آموزش زبان محدود نمی‌شود؛ با این پروتکل، یک برنامه تحرک دانشجویی برای برنامه‌های کارشناسی مهندسی برق، الکترونیک و مهندسی کامپیوتر بین دانشکده مهندسی و علوم طبیعی دانشگاه ایستینیه و دانشگاه روآن آغاز شده است.

بر این اساس، دانشجویان پس از 3 یا 4 سال تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه ایستینیه، می‌توانند یک سال را در دانشگاه روآن بگذرانند و دیپلم دوم را دریافت کنند. این گام مهم به عنوان یک مزیت ارزشمند برای راه‌اندازی مشاغل کمک زیادی می‌کند و دانشجویان را قادر می‌سازد از کیفیت آموزش در دو دانشگاه معتبر جهانی بهره‌مند شوند.

پرفسور حتیجه گولن، معاون رئیس دانشگاه ایستینیه، با تأکید بر اهمیت همکاری با دانشگاه روآن از نظر فرصت‌های آموزشی با کیفیت در سطح بین‌المللی برای دانشجویان، کسب تجربیات بین‌المللی و غنی‌سازی تنوع فرهنگی را مهم دانست و گفت: حمایت از دانشجویان در هر جنبه در طول زندگی تحصیلی و کمک به موفقیت آن‌ها یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه ایستینیه است.

با امضا قرارداد همکاری، دانشگاه ایستینیه در راستای هدف خود برای ارائه یک تجربه آموزشی منحصربه‌فرد به دانشجویان، به مسیر پیشرفت دانشگاه ادامه می‌دهد. توافقنامه جدید علاوه بر افزایش رقابت‌پذیری دانشجویان در عرصه بین‌المللی، به عنوان گام مهمی برای هر دو دانشگاه در راستای تربیت رهبران آینده، بسیار برجسته و حائز اهمیت در نظر گرفته می‌شود.

دانشگاه ایستینیه را به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه می‌شناسند که در بخش اروپایی شهر استانبول قرار دارد. علت شهرت این دانشگاه در سال‌های اخیر به دلیل تحقیقات علمی و سیستم آموزشی آن بوده که به دانشجویان اجازه می‌دهد تا با سرعت توسعه علم و فناوری همگام شوند و بر جنبه‌های فرهنگی و سیاسی جامعه تأثیر خود را بگذارند.

دانشگاه ایستینیه همچنین به جنبه عملی هر رشته توجه زیادی می‌کند و به دانشجویان کمک می‌کند تا قبل از فارغ‌التحصیلی مهارت و دانش کافی کسب کنند. جهت کسب اطلاعات از شرایط پذیرش و ثبت نام این دانشگاه می‌توانید با مجموعه آرتان بورس تاپ در ارتباط باشید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=26742

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp