logo

رتبه اول دانشگاه بیرونی بین موسسه های آموزش عالی ترکیه

رتبه ی اول دانشگاه بیرونی در ترکیه

دانشگاه بیرونی به عنوان یکی از موسسات آموزش عالی ترکیه بیشترین تعداد پروژه‌های دانشجویی را در این کشور تولید می‌کند. دانشگاه بیرونی با 72 پروژه پذیرفته شده شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TUBİTAK) در محدوده TUBITAK 2209-A رتبه اول را در میان دانشگاه‌های کشور ترکیه به دست آورد. دانشگاه بیرونی با کسب رتبه اول در دوره سوم TUBITAK 2209-A به موفقیت مهمی در میان دانشگاه‌های خصوصی دست یافته است.

نتایج پشتیبانی درخواست‌های ارائه شده در محدوده «برنامه حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه ۲۲۰۹-A» که توسط ریاست برنامه‌های حمایت از دانشمندان TUBİTAK (BİDEB) برای دوره 2022/1 انجام و اعلام شده است.

دانشگاه بیرونی که در آن مطالعات مهمی با اهداف «توسعه پایدار» و «یادگیری پروژه‌محور» انجام می‌شود، رتبه اول را در بین مؤسسات آموزش عالی که بیشترین طرح‌های دانشجویی را در دوره جدید تولید کردند، به دست آورد. دانشگاه بیرونی که 72 طرح آن شایسته حمایت تشخیص داده شد، موفق شد رتبه اول را در بین موسسات آموزش عالی کسب کند.

دانشگاه بیرونی با کسب رتبه اول در طی 3 دوره به موفقیت خود ادامه می‌دهد

برای گسترش فرهنگ تولید پروژه، دانشگاه بیرونی توسعه پایدار را با تعداد پروژه‌های پذیرفته شده در هر دوره حفظ می‌کند که در آن آموزش‌های “آماده‌سازی و مدیریت پروژه” در فواصل زمانی منظم ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه بیرونی با اشاره به اینکه هدف آنها ارزش بخشیدن به آینده با همه اجزای دانشگاه است، گفت: «دانشجویان ما آینده ما هستند و ما به آنها ایمان داریم.»

دکتر عدنان یوکسل تاکید کرد: «تلاش‌های ما برای توسعه فرهنگ تحقیق و پروژه همچنان به نتایج مطلوبی می‌رسد. ما همیشه در سفری که در پیش گرفته‌ایم، نه تنها برای امروز، بلکه برای آینده نیز به دنبال بهتر شدن هستیم. ما با منابع انسانی دانشگاهی و اداری، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خود، به درک “یک ترکیه کاملا مستقل و قوی” کمک می‌کنیم.»

وی ادامه داد: «ما می‌دانیم که جوانان این دانشگاه افرادی هستند که آینده کشور را خواهند ساخت و آن را احیا خواهند کرد. با شور و شوقی که از این باور به دست می‌آوریم، از ایده‌های دانشجویان حمایت و آنها را تشویق می‌کنیم تا خروجی‌های تحقیقاتی خود را در محیط‌های دانشگاهی ملی و بین‌المللی ارزیابی کنند.»

رئیس دانشگاه بیرونی در پایان گفت: «با این احساسات ناشی از دستاوردها به همه نیروی انسانی دانشگاهی و اداری به ویژه دانشجویان که با تلاش و کوشش ارزش‌آفرینی می‌کنند، تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت روزافزون دارم.»

لازم به ذکر است، دانشگاه بیرونی جز مراکز آموزش عالی خصوصی ترکیه است. این موسسات آموزش عالی به صورت مستقیم به دولت وابسته نیستند و توسط بنیاد موسس اداره می‌شوند.

اگر قصد دارید در شهر استانبول تحصیل کنید و به دنبال یک دانشگاه ممتاز می‌گردید، می‌توانید دانشگاه بیرونی را در گزینه‌های خود قرار دهید؛ چرا که دانشگاه بیرونی استانبول به‌عنوان یکی از جامع‌ترین مؤسسات آموزش عالی ترکیه به شمار می‌رود. کارشناسان ما در آرتان بورس تاپ همه اطلاعاتی که برای تحصیل در این دانشگاه احتیاج دارید را در اختیار شما قرار خواهند داد.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=26810

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp