logo

دانشگاه کادیرهاس برنامه حقوق بین المللی دریا برگزار می‌کند

برنامه حقوق بین الملل دانشگاه کادیرهاس

آکادمی تابستانی حقوق بین‌الملل دریا از 24 جولای تا 4 آگوست 2023 در پردیس “KHAS Cibaliدانشگاه کادیرهاس با همکاری مرکز تحقیقات ملی حقوق دریایی (DEHUKAM) فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

حقوق دریا زیرشاخه‌ای از حقوق بین‌الملل است که به مشکلات ناشی از استفاده از آب‌های دریا و اقیانوس از منظر حقوقی می‌پردازد.

آکادمی تابستانی بین‌الملل حقوق دریا سال 2023 دانشگاه کادیرهاس با سخنرانی دکتر “Sondan Durukanoğlu Feyiz” رئیس دانشگاه، مصطفی باشکارا مدیر “DEHUKAM” و “Burak Özügergin” سفیر سابق ترکیه در یونان و مدیرکل هماهنگی‌های سیاسی دوجانبه و دریایی، هوایی و مرزی وزارت امور خارجه ترکیه آغاز شد.

پس از سخنان افتتاحیه، پروتکل همکاری بین دانشگاه کادیرهاس و مرکز ملی تحقیقات حقوق دریا توسط رئیس دانشگاه و مدیر “DEHUKAM” امضا شد.

آکادمی تابستانی حقوق بین‌الملل دریا دانشگاه کادیرهاس، قضات دادگاه‌های بین‌المللی، دانشگاهیان و متخصصان شاغل در زمینه حقوق بین‌الملل را گرد هم می‌آورد و در مورد مسائل اساسی مرتبط با حقوق دریا آموزش می‌دهد. علاوه بر آموزش دروس در مورد موضوعات اساسی، دوره‌هایی از این برنامه به موضوع خاصی که برای آن سال انتخاب شده است، با هدف افزایش آگاهی و دانش در مورد مسائل جاری مرتبط با حقوق دریایی اختصاص داده شده است.

دوره‌های ارائه شده در این برنامه به زبان انگلیسی توسط متخصصین مربوطه تدریس می‌شود. در چارچوب برنامه امسال، سفرهایی هم به اداره کل ایمنی سواحل و فرماندهی گارد ساحلی ترکیه انجام خواهد شد.

دانشگاه کادیرهاس که از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه است که در قلب استانبول قرار دارد و در سال 1997 توسط “Kadir Has“، صنعتگر و نیکوکار ترک تاسیس شده است.

دانشگاه کادیر هاس یکی از دانشگاه‌های برتر تحقیقات محور ترکیه است که با هدف تولید تحقیقات با کیفیت بالا، یک مدل آموزشی جدید مبتنی بر کاربرد و پروژه را در پیش گرفته است. این دانشگاه که در قلب استانبول قرار دارد یکی از بهترین محیط‌های آموزشی برای ادامه تحصیل است که می‌توانید برای دریافت اطلاعات و شرایط اپلای و پذیرش آن با کارشناسان آرتان بورس تاپ تماس بگیرید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=26290

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp