logo

پهپاد دانشگاه ایستینیه در فینال مسابقات TEKNOFEST 2023

پهباد ایستسنیه در فینال تکنوفست

تیم وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) «گوکچن پهپاد»، زیر نظر باشگاه دینامیک کوانتومی دانشگاه ایستینیه، عملکرد موفقی را در مسابقات بین‌المللی وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین TEKNOFEST 2023 به نمایش گذاشت.

اهمیت تأمین سریع تجهیزات و مواد بهداشتی در فاجعه بزرگ زلزله اخیر کشور ترکیه و موضوع لجستیک سلامت در انتخاب تیم «گوکچن پهپاد» که زیر نظر باشگاه دینامیک کوانتومی دانشگاه ایستینیه فعالیت می‌کند، برای این ماموریت چالش‌برانگیز تاثیرگذار بود.

تیم دانشگاه ایستینیه مرحله «ماموریت ویدئو» را با موفقیت پشت سر گذاشت و جواز حضور در فینال را کسب کرد. این تیم در مرحله فینال هم که در فرودگاه بورسا یونسلی بین روزهای 25 تا 29 آوریل برگزار شد، توانایی به پرواز در‌آوردن پهپاد «گوکچن PT-2» روی باند فرودگاه را نشان داد.

این پهپاد که به طور ویژه به منظور حضور در این رقابت تولید شده است، برای انجام ماموریت «لجستیک سلامت» طراحی شده است. در این ماموریت، پهپاد پس از برخاستن دستی، با چرخش‌‌های خودران در هوا، حرف «H» که نشان‌دهنده بیمارستان است را بر روی زمین تشخیص داد و در نزدیک‌ترین فرودگاه فرود آمد.

پس از این عملکرد فوق‌العاده، تیم نماینده دانشگاه ایستینیه به فینال مسابقات راه یافت که نزدیک به 2000 تیم دانشگاهی در آن حضور داشتند.

همچنین این تنها پروژه این دانشگاه در مسابقه تکنوفست نبوده و دانشگاه ایستینیه پیش‌تر از اولین میز تشریح مجازی در ترکیه در Teknofest نیز رونمایی کرد.

دانشگاه ایستینیه با داشتن کادر علمی موفقی که به آموزش و پژوهش اختصاص داده شده است، قصد دارد با کمک به تولید دانش جدید و عملکرد آموزشی-پژوهشی خود، در میان دانشگاه‌های ممتاز ترکیه و جهان قرار گیرد.

دانشگاه ایستینیه که رویکرد آموزشی دانشجو محور را در تمامی فرآیندهای دانشگاه به کار می‌گیرد، با فعالیت‌های تحقیقاتی تیم هیئت علمی خود، بر آن است تا با گسترش مرزهای علم، یافته‌های حاصل از تحولات علمی را در جهت رفاه جامعه به‌ شکل عملی ممکن کند.

شرایط ساخت پهپاد و شرکت در مسابقاتی از این دست یکی از ویژگی‌های دانشگاه ایستینیه است. چراکه هدف دانشگاه ایستینیه ایفای نقش مهمی در توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و فناوری جامعه و کمک به پرورش افرادی شایسته و دوراندیش است که برای جامعه ارزش افزوده تولید کنند. اگر می‌خواهید از شرایط حضور در این دانشگاه مطلع شوید کارشناسان ما در آرتان بورس تاپ منتظر تماس شما هستند.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=26277

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp