logo

امضا پروتکل همکاری دانشگاه مدیپول و آکادمی پزشکی تاشکند

همکاری دانشگاه مدیپل و پزشکی تاشکنت

پروتکل همکاری میان دانشگاه مدیپول استانبول و آکادمی پزشکی تاشکند ازبکستان برای حمایت و توسعه روابط دانشگاهی، علمی و فرهنگی امضا شد.

در جریان امضای این پروتکل همکاری پروفسور دکتر اومر جران، رئیس دانشگاه مدیپول استانبول، پروفسور دکتر علیشر شادمانوو، رئیس آکادمی پزشکی تاشکند، با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

در چارچوب این پروتکل که هدف آن توسعه همبستگی علمی بین دو دانشگاه است، علاوه بر تبادل دانشجو و اعضای هیات علمی، فعالیت‌های پژوهشی مشترک نیز انجام خواهد شد.

همچنین، در چارچوب این پروتکل، هدف باز کردن مسیر تازه‌ای از مطالعات دانشگاهی برای استفاده مشترک است. انجام مطالعاتی که هر دو نهاد را در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و تحقیق و توسعه تشویق کند تا بتوان به وسیله آن روابط موجود را توسعه داد.

دانشگاه مدیپول استانبول یک دانشگاه خصوصی است که توسط بنیاد تحقیقات و بهداشت آموزش ترکیه و فاخرتین کوجا در سال 2009 در استانبول  با شعار «دانشگاه برای کسانی است که به دنیای قابل زیست جهت می‌دهند»  تأسیس شد.

دانشگاه مدیپول با مجتمع بیمارستانی مگا مدیپول، بزرگترین سرمایه‌گذاری خصوصی سلامت ترکیه، قرارداد همکاری امضا کرده که  در این بیمارستان به عنوان بیمارستان دانشگاهی، مشغول فعالیت است. مجتمع بیمارستانی مگا مدیپول علاوه بر دانشگاهی بودن، با میزبانی چهار بیمارستان مجزا، عنوان اولین مجتمع بهداشتی خصوصی ترکیه را نیز به خود اختصاص داده است. مجتمع بیمارستانی مگا مدیپول با همکاری بیمارستان‌های عمومی، انکولوژی، جراحی قلب و عروق و دندانپزشکی سرمایه‌گذاری بهداشتی بسیار خوبی انجام داده است که دارای بیشترین تعداد شعب در ترکیه است.

برای آنکه با شرایط پذیرش دانشگاه مدیپول استانبول و یا سایر دانشگاه‌های شهر استانبول آشنا شوید، می‌توانید با مشاوران مجموعه آرتان بورس تاپ تماس حاصل نمایید تا به شما کلیه اطلاعاتی که برای اپلای این دانشگاه‌‌ها مورد نیاز است را ارائه دهند.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=26256

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp