logo

همکاری دانشگاه بین المللی قرقیزستان و دانشگاه ایستینیه

همکاری دانشگاه بین المللی قرقیزستان و دانشگاه ایستینیه

دکتر ساوچنکو رئیس دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان و پروفسور دکتر ارکان ایبیش رئیس دانشگاه ایستینیه، یک پروتکل همکاری در مورد چشم‌انداز و اهداف آتی دو دانشگاه در 18 مارس 2022 امضا کردند.

این پروتکل همکاری شامل آموزش کارکنان، آموزش مربیان، برنامه‌های مشترک و بسیاری مسائل دیگر است.

بر اساس این پروتکل همکاری، در تاریخ 28 نوامبر 2022، اطلاعات و تجربیات در موضوعات مختلف به منظور گسترش دامنه‌های همکاری دو دانشگاه به اشتراک گذاشته شد.

رئیس دانشگاه ایستینیه و تیم همراه وی به زودی از دانشگاه بین‌المللی قرقیزستان در بیشکک پایتخت قرقیزستان بازدید خواهند کرد. در راستای این سفر، مذاکراتی برای تداوم طولانی ‌مدت این همکاری انجام خواهد شد.

در ادامه 29 سال دانش و تجربه گروه مراقبت “MLP“، دانشگاه ایستینیه در سال 2015 توسط «بنیاد آنادولو قرن 21» شد که سه برند مختلف بیمارستانی “Liv Hospital“، “Medical Park” و “VM Medical” را گرد هم آورده است.

دانشگاه ایستینیه با داشتن کادر علمی موفقی که به آموزش و پژوهش اختصاص داده شده است، قصد دارد با کمک به تولید دانش جدید با عملکرد آموزشی و پژوهشی خود، در میان دانشگاه‌های ممتاز ترکیه و جهان قرار گیرد.

دانشگاه ایستینیه که رویکرد آموزشی دانشجو محور را در تمامی فرآیندهای دانشگاه به کار می‌گیرد، با فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی خود، بر آن است تا با گسترش مرزهای علم، یافته‌های حاصل از تحولات علمی را در جهت رفاه جامعه به‌ شکل عملی درآورد.

از سوی دیگر ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت و در دسترس جامعه، در راستای چشم‌انداز این دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی و تحقیقاتی، فرصت‌های آموزشی، پژوهشی و خدمات اجتماعی مطابق با استانداردهای جهانی به همراه محیطی پیشرفته را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. این فرصت‌ها شامل فن‌آوری و هنر و همچنین طیف گسترده‌ای از دانش مدرن است.

دانشجویان در این دانشگاه از توانایی‌های رهبری برخوردارند، به قدرت علم اعتماد دارند، تحولات جهان را از نزدیک دنبال می‌کنند و توانایی تفکر انتقادی دارند. این دانشگاه افرادی با ارزش‌های انسانی و اخلاقی تربیت می‌کند که عادت به خودسازی و استفاده از خلاقیت خود دارند.

هدف دانشگاه ایستینیه ایفای نقش مهمی در توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و فناوری جامعه و کمک به پیشرفت بشریت با پرورش افراد شایسته، خلاق و آینده‌نگر است. دانشگاه ایستینیه یکی از دانشگاه‌های متفاوت و پیش‌رو ترکیه است که برای تحصیل در آن می‌توانید با کارشناسان ما در آرتان بورس تاپ تماس بگیرید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=26251

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp