logo

دانشکده مهندسی دانشگاه گالاتا تاسیس شد

دانشکده ی مهندسی دانشگاه گالاتا

دانشکده مهندسی دانشگاه گالاتا در سال تحصیلی 2023 با کادر علمی مجرب و قوی تأسیس شد تا دانشجویان را به بهترین شکل برای آموزش رشته‌های مهندسی آماده کند. دپارتمان مهندسی دانشکده کارشناسی گالاتا درهای خود را به روی اولین دانشجویان رشته‌های مهندسی در سال تحصیلی 2023 باز خواهد کرد.

از اصول اساسی دانشگاه این است که دانشجویان باید پس از فارغ‌التحصیلی تبدیل به مهندسانی متخصص شوند.

دپارتمان مهندسی دانشگاه گالاتا قصد دارد فارغ‌التحصیلان خود را به عنوان افرادی مولد پرورش دهد که به جامعه و فرهنگ کمک می‌کنند، توانایی پیروی از نوآوری‌های بین‌المللی را دارند و نوآور و دارای دیدگاهی توسعه محور هستند.

پس از اتمام موفقیت‌آمیز تحصیلات چهار ساله در این دانشکده، دانشجویان قادر خواهند بود در دفاتر مهندسی، بسیاری از وزارتخانه‌ها و مؤسسات بخش دولتی و شهرداری‌ها و استانداری‌ها کار کنند. همچنین فارغ‌التحصیلان دانشکده مهندسی دانشگاه گالاتا می‌توانند در دفاتر و شرکت‌های فعال در زمینه صنعت، ساختمان و… مشغول به کار شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دانشکده این است که دانشجویان می‌توانند با ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به حرفه خود ادامه دهند.

دانشگاه گالاتا یکی از دانشگاه‌های خصوصی کشور ترکیه است که در شهر استانبول قرار دارد. این دانشگاه هم‌اکنون با 5 دانشکده دندانپزشکی، علوم بهداشت، هنر و علوم اجتماعی، علوم ورزشی و مهندسی به فعالیت‌های آموزشی خود ادامه می‌دهد.

اگر قصد دارید در دانشکده مهندسی یا دیگر دانشکده‌های دانشگاه گالاتا به تحصیل خود ادامه دهید با کارشناسان ما در آرتان بورس تاپ تماس بگیرید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=27149

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp