logo

دانشگاه حاجت تپه و فرصت ‌های جدید اسکان برای دانشجویان

مسکن جدید دانشجویان حاجت تپه

دانشگاه حاجت تپه در زمینه افزایش فرصت‌های اسکان برای دانشجویان، فعالیت‌های مختلفی را انجام داده و پیشرفت‌های خوبی را نیز در این زمینه به دست آورده است. این فعالیت‌ها را می‌توان بر اساس دسته‌بندی محل‌های اسکان دانشجویان به شرح زیر توضیح داد؛

  1. در خوابگاه دخترانه‌ای که توسط موسسه اعتباری و امور خوابگاهی(KYK) در پردیس بی‌تپه ساخته شده است، تقریباً 1500 دانشجوی دختر از سال تحصیلی 2023-2022 توانسته‌اند در این خوابگاه زندگی کنند.
  2. ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی موجود در دانشگاه با حمایت ثابت موسسه اعتباری و امور خوابگاهی 700 نفر افزایش یافته است.
  3. در چارچوب پروتکل امضا شده بین دانشگاه و شهرداری آنکارا، 5 بلوک و 400 واحد آپارتمان 1+1 در منطقه ماماک برای رفع نیازهای اسکان دانشجویان به دانشگاه حاجت تپه اختصاص داده شد. در مرحله اول این تفاهمنامه، 1600 دانشجو در خوابگاه‌ها اسکان داده می‌شوند. بر اساس این پروتکل، برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش تعداد کل بلوک‌ها به مرور زمان به 9 بلوک در حال انجام است.

اقامتگاه‌های منطقه «ماماک اسرکنت» تقریباً 10 کیلومتر با پردیس سیهیه فاصله دارند و با راه‌آهن از پایتخت ترکیه می‌توان در 20 دقیقه به آن رسید.

فرصت مهمی را برای دانشجویان که در پردیس سیهیه و مدرسه عالی حرفه‌ای “ASO 1st OSB” ثبت‌نام کرده‌اند فراهم می‌کند و در اتاق‌های اقامتگاه‌ها، توالت، حمام و امکانات وای فای وجود دارد.

دانشجویان همچنین می‌توانند در مرکز زندگی خانوادگی واقع در کنار اقامتگاه‌های اسرکنت، از فرصت‌هایی مانند سالن مطالعه، مرکز ورزشی، تجهیزات و امکانات موسیقی و فرصت‌های فعالیت بهره‌مند شوند.

هزینه ماهیانه برای دانشجویانی که مایل به اقامت در اقامتگاه‌های اسرکنت هستند، 42,500 لیر تعیین شده است.

دانشگاه حاجت تپه ترکیه در شهر آنکارا قرار دارد و یکی از دانشگاه‌های باسابقه این کشور محسوب می‌شود. این دانشگاه به علت تعداد رشته‌های تحصیلی و سطح بالای آموزش و پژوهش از شهرت زیادی برخوردار است و از نظر پژوهش به عنوان بهترین دانشگاه ترکیه شناخته می‌شود.

این دانشگاه تلاش می‌کند که بهترین شرایط رفاهی را برای دانشجویان خود فراهم کند. اگر مایل به تحصیل در این دانشگاه هستید و به طور ویژه از شرایط رفاهی و خوابگاهی آن می‌خواهید مطلع شوید با همکاران ما در آرتا بورس تاپ تماس بگیرید.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=27145

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp