logo

دانشگاه مدیپول استانبول بر کیفیت دانشکده پزشکی خود افزود

ارتقاء پزشکی دانشگاه مدیپول استانبول

از سال تحصیلی 2024-2023 تمام مدارک فارغ‌التحصیلان پزشکی دانشگاه مدیپول استانبول اعتبار بیشتری پیدا خواهند کرد که بیانگر صلاحیت حرفه‌ای دانشکده در آموزش این رشته است.

دانشگاه مدیپول استانبول توسط بنیاد آموزش و سلامت مدیپلیتان که امروزه به نام بنیاد بهداشت و تحقیقات آموزش و پرورش ترکیه (TESA) شناخته می‌شود، در سال 2009 تأسیس شد. مؤسس این بنیاد، دکتر فخرالدین کوجا است که هم ‌اکنون به ‌عنوان وزیر بهداشت کشور ترکیه فعالیت می‌کند. هدف دانشگاه مدیپول استانبول ارائه فرصت‌های جدید به جوانان است که فعالیت‌های آموزشی آن در پردیس هالیچ و کاواچیک انجام می‌شود. علاوه بر این، تدریس دوره‌های عملی دانشجویان و آموزش کارآموزی آنان در بیمارستان دانشگاه مدیپل صورت می‌گیرد.

دانشگاه مدیپول استانبول یکی از بهترین دانشگاه‌ها در کشور ترکیه است و امکانات ویژه‌ای در دانشکده پزشکی خود دارد. حال این دانشکده واجد شرایط گرفتن آرم صلاحیت ترکیه (TYÇ) بر روی مدارک خود شده است. بر اساس نتیجه چهل و دومین جلسه هیئت چهارچوب صلاحیت‌های ترکیه، دانشکده پزشکی دانشگاه مدیپول استانبول مورد تأیید مؤسسه ارزیابی و اعتبارسنجی تحصیلات پزشکی ترکیه (Tepdad) قرار گرفت و حق استفاده از آرم چهارچوب صلاحیت‌های ترکیه (TYÇ) را در گواهی‌های فارغ‌التحصیلی خود دریافت کرد. با توجه به این رویداد از سال تحصیلی 2024-2023 آرم TYÇ که نشان دهنده صلاحیت حرفه‌ای در آموزش پزشکی است، در گواهی‌های فارغ‌التحصیلان ثبت خواهد شد. همچنین طبق نظر tepdad برنامه‌های آموزش پزشکی این دانشگاه تا سال 2025 اعتبار دارند. وجود لوگوی TQF بر روی مدرک فارغ‌التحصیلان واکنش مثبتی در جامعه پزشکی و حوزه تحصیلات پزشکی به دنبال خواهد داشت و نشان دهنده تعهد دانشگاه به آموزشی با کیفیت و ارتقا دانش پزشکی است و همچنین بیانگر این است که دانشکده به عنوان یک نمونه برتر در ترکیه به عرصه آموزش و پژوهش پزشکی ارزشمندترین امکانات را ارائه می‌دهد.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=27388

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp