logo
دانشگاه اسن یورت استانبول
لوگوی دانشگاه اسن یورت

دانشگاه اسن یورت

(Esenyurt University)

location

شهر: استانبول

univercity

تعداد دانشکده: 4

univercity

نوع دانشگاه: خصوصی

rank

رتبه داخلی: 166

checked

تایید: نیست

calender

سال تاسیس: 2013

language

زبان: ترکی, انگلیسی

apply

پذیرش: TR‌‌‌ YÖS

آنچه در این مقاله خواهید خواند

باید در جو علمی و بسیار خوب دانشگاه اسن یورت استانبول قرار بگیرید تا بدانید که هیچگاه در انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل اشتباه نکرده اید. اسن یورت در محوطه ای بسیار زیبا و سرسبز با امکانات سطح بالا آماده ی پذیرش دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف است. رشته های متنوع و جذابی در این دانشگاه ارائه می شود که طرفداران زیادی هم دارند. با ما در دپارتمان آرتان بورس تاپ همراه باشید تا هر آنچه در مورد دانشگاه اسن یورت نیاز است را به شما بگوییم.

درباره دانشگاه اسنیورت

این دانشگاه اسن یورت با آزمایشگاه های پیشرفته و کارگاه های نوین و کادر آموزشی قوی با آموزش هایی مطابق با نیاز های ترکیه و جهان یکی از پیشگامان توسعه در میان دانشگاه های ترکیه است. با باور به اینکه رویاهایمان به هدف هایمان و هدف هایمان به واقعیت تبدیل می شود، به عنوان یک دانشگاه جوان به بهترین دست آوردها رسیدیم، موفقیت های شاخص تیم های ورزشی مثل تیم فوتبال و و بوکس و همینطور کسب مقام در مسابقات علمی بین دانشگاهی, دارای کلوپ های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یکی از بهترین راه های تعامل اثر بخش دانشجویان است.

این دانشگاه با بکار گیری بهترین تجهیزات آموزشی و راه کارهای آموزشی در صدد پرورش دانشجویان به بهترین شکل برای راه یابی به بازار کار و زندگی است. همچنین اسن یورت دارای برنامه اراسموس همراه با حمایت قطعی دانشگاه از دانشجویان برای تحصیل در اروپا می باشد. زبان تدریس و آموزش دانشگاه اسنیورت استانبول ترکی ، 30٪ انگلیسی و 100٪ انگلیسی است.

ویدئوی آشنایی با محیط دانشگاه اسن یورت


دانشگاه اسن یورت با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود تلاش دارد تا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خود را تا حد ممکن برای محیط کاری در آینده آماده کند. به همین دلیل از تهیه هیچ امکاناتی برای اعضای خود دریغ نکرده است. برای مشاهده امکانات و محیط این دانشگاه ویدئو زیر را پخش کنید و در عرض 1 دقیقه از برخی از مهم‌ترین اطلاعات این دانشگاه مطلع شوید.

دانشگاه اسن یورت کجاست؟


می توانیم بگوییم که دانشگاه اسن یورت در یکی از بهترین و خوش و آب و هواترین نقاط استانبول قرار دارد. چه انتظاری از بخش اروپایی شهر دوست داشتنی استانبول دارید؟ آدرس آن در شهر استانبول و بلوار اراسلی دوغان قرار دارد. البته اسن یورت خود نام شهری زیبا و کوچک است که بخشی از قسمت اروپایی استانبول محسوب می شود. شهری که آن را با پارک های بزرگ و سرسبز داخلش می شناسند و اسن یورت نیز در همین جا واقع شده است.

رنکینگ دانشگاه اسن یورت

اینکه یک دانشگاه بتواند در طی سالهای کمی از فعالیت گسترده ی خود، جایگاه علمی خوبی در سطح ملی و حتی بین المللی پیدا کنید، بسیار خوب است. این دقیقا اتفاقی است که در دانشگاه اسن یورت افتاده است. اگرچه زمان زیادی از افتتاح دانشگاه بعنوان یک دانشگاه رسمی و بزرگ نگذشته است اما شاهد ارائه دوره های مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، برنامه های تحصیلی و دوره های آموزشی معتبر در این دانشگاه هستیم. در کنار اینها اسن یورت هم پیمان اراسموس ست و با بیش از 30 کشور اروپایی به تبادل دانشجو می پردازد. در کنار اینها شما می توانید دوره های مختلف آموزشی و علمی را در هر کدام از دانشگاههای معتبر اروپا بگذارنید. فوق العاده است، مگر نه؟

  • رتبه ملی اسن یورت : 93
  • رتبه جهانی اسن یورت : 5274

پذیرش دانشگاه اسن یورت

مدیران بخش پذیرش دانشگاه اسن یورت مراحل ثبت نام و درخواست را برای دانشجویان بین المللی آسان کرده اند. شما کافیست مدارک مورد نیاز دانشگاه را در زمان ارائه درخواست به واحد پذیرش ارائه دهید و در صورت هر گونه سوال می توانید آن را با واحد اداره دانشجویان بین الملل نیز در میان بگذارید. برای گرفتن پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی اسن یورت استانبول:

  • ارائه گذرنامه
  • ارائه مدرک پیش دانشگاهی
  • ارائه مدرک دیپلم و ترجمه معتبر آن به زبان ترکی یا انگلیسی (اختیاری)
  • ریزنمرات

برای پذیرش کارشناسی ارشد در ترکیه:

  • موارد بالا به اضافه مدرک کارشناسی و ارائه ریز نمرات دوره لیسانس
  • انگیزه نامه
  • سوابق پژوهشی
  • توصیه نامه
  • نمره بالای 55 در آزمون آلس
  • حداقل نمره تعیین شده در آزمون GRE یا GMAT

کاری که شما پیش از رفتن به دانشگاه اسن یورت استانبول باید انجام دهید این است که مدرک خود را معادل سازی کرده باشید. برای این کار دو راه پیش روی دارید. یکی اینکه به سفارت ترکیه در کشور خود بروید و یا اینکه از طرف اسن یورت به اداره آموزش و پرورش استان استانبول فرستاده می شوید تا پروسه معادل سازی مدرک شما مطابق با استانداردهای مورد قبول انجام شود.

خبر خوب دیگر برای متقاضیان اخذ پذیرش در اسن یورت این است که شما در هر سطح از زبان ترکی یا انگلیسی که باشید، می توانید به راحتی و با راهنمایی های خود دانشگاه به ارتقای سطح خود و شرکت در دوره های آموزشی مشغول شوید. پس در این مورد جای نگرانی وجود ندارد. به این دوره ها اصطلاحا حاضرلیک می گویند. اگر در آزمون تعیین سطح دانشگاه نمره مناسب کسب ننمایید، شرکت در دوره حاضرلیک دانشگاه اجباری می باشد. نکات مهم پذیرش دانشگاه اسن یورت:

  1. کسب حداقل نمره 50 در آزمون یوس دانشگاه
  2. حداقل نمره معدل دبیرستان باید 12 باشد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه اسنیورت

دپارتمان آرتان بورس تاپ به دلیل همکاری با تمامی دانشگاه های خصوصی ترکیه میتواند از این دانشگاه ها بدون شرایط خاص تا 30 الی 60 درصد بورس بگیرد. یکی از این دانشگاه ها اسنیورت می باشد. این دانشگاه در زمان ها مختلفی از سال ظرفیت هایی برای پذیرش بدون آزمون به دپارتمان ما می دهد که میتوانیم شما را بدون هیچ شرطی تا 50 درصد در این دانشگاه بورس نماییم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

شهریه دانشگاه اسن یورت

شهریه دانشگاه اسن یورت استانبول برای رشته های مختلف، متفاوت است. از آنجایی که این دانشگاه، خصوصی است مقداری نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی شهریه های بالاتری دارد. در ادامه لیستی از رشته های مختلف دانشگاه را به همراه شهریه تحصیلی آورده ایم.

رشته شهریه (دلار)
مهندسی الکتریک و الکترونیک 1.826
مهندسی کامپیوتر 1.826
فیزیوتراپی 1.593
معماری 1.826
مهندسی صنایع 1.826
مهندسی عمران 1.826
تجارت بین الملل 1.593
علوم سیاسی و روابط بین المللی 1.593
مدیریت (ترکی و انگلیسی) 1.593
رادیو، سینما و تلویزیون 1.593
جامعه شناسی 1.593
روانشناسی 1.593

رشته های دانشگاه اسن یورت استانبول

رشته های دانشگاه اسن یورت

خوبی رشته های ارائه شده در دانشگاه اسن یورت این است که گستره ای از علایق را در برمی گیرد. 4 تیم حرفه ای در دانشگاه وجود دارند که اگر به ورزش علاقه دارید، می توانید به طور جدی آن را نیز دنبال کنید. این تیم ها شامل موارد زیر می باشد:

  • تیم ورزش گرایی
  • تیم تیراندازی با کمان
  • تیم فوتسال
  • تیم والیبال

شما به تحصیل در کدام رشته علاقه دارید؟ احتمال دارد که به راحتی بتوانید با کسب نمره بالای 55 در آزمون ales ترکیه، در رشته مد نظر خود پذیرش این دانشگاه را بدست بیاورید. در ادامه برخی از رشته های پرطرفدار دانشگاه اسن یورت استانبول را آورده ایم.

  • آشپزی
  • بهداشت و امنیت حرفه ای
  • فیزیوتراپی
  • روانشناسی
  • برنامه رادیو و تلویزیون
  • برنامه های کمک های اولیه
  • معماری
  • مدیریت کسب و کار
  • پرورش کودکان
  • باربری و حمل و نقل
  • برنامه های کد نویسی کامپیوتری
  • مدیریت ثبت پزشکی و منشی گری
  • جامعه شناسی
  • تجارت بین الملل
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی الکترونیک
  • و…

امکانات دانشگاه اسن یورت ترکیه

بعنوان یک دانشگاه کوچک در قلب استانبول، امکانات بسیار خوب و گسترده ای در انتظار شماست. شما می توانید در کتابخانه های به روز این دانشگاه مشغول به مطالعه و تحقیق شوید. در خوابگاه های مجهز و نو ساخت آن اقامت داشته باشید. در کنار این ها برای کرایه کردن خانه و ماندن در سطح شهر به شما راهنمایی های لازم از طرف دانشگاه ارائه می شود. در آزمایشگاه های مجهز این دانشگاه کار کنید و از محوطه سرسبز و لندسکیپ بسیار زیبای اطراف دانشگاه نهایت لذت را ببرید. از دیگر امکانات دانشگاه اسن یورت استانبول می توان به باشگاههای ورزشی، زمین های بازی و ورزش، کلوپ های دانشجویی، بانک، انجمن های دانشجویی، استخر، مرکز پزشکی،  سالن اجتماعات،  استودیو رادیو و .. نیز اشاره کرد.

خوابگاه های دانشگاه اسن یورت به صورت جداگانه برای دختران و پسران است و لوکیشن آنها به گونه ای است که به راحتی به امکانات مختلف از جمله مراکز خرید، رستوران ها و  … دسترسی خواهید داشت. به صورت 24 ساعته نگهبان و سرپرست در خوابگاه حضور دارد. هزینه های ماندن در خوابگاه بسته به ظرفیت اتاق ها که از کی تا 5 نفره است، حدود 1000 تا 8000 لیر برای یک ماه متغیر است. از خوابگاه هایی که دانشگاه اسنیورت با آن ها قرار داد دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. خوابگاه مردانه بایراکتار
  2. خوابگاه مردانه کول
  3. خوابگاه دخترانه جمهوریت
  4. خوابگاه دخترانه اویم بوردوم
  5. خوابگاه دخترانه گوموشهانه
  6. خوابگاه دخترانه استاسیون
  7.  خوابگاه دخترانه ایستاسیون
  8. خوابگاه دخترانه ینی نسیل
  9. خوابگاه دخترانه یورتکور
  10. خوابگاه دخترانه ضیاء آلپ ارسلان
پینار میرزایی
پینار میرزایی

سوالات متداول

دانشگاه اسنیورت تاییدیه وزارت علوم وبهداشت را ندارد ،بدلیل اینکه بیشتر رشته های این دانشگاه فنی است نیازی به تاییدیه وزارت علوم و بهداشت را ندارد ،و اینکه این دانشگاه مورد تایید دانشگاههای اروپا نیز میباشد.
دانشگاه قبرس پذیرش بدون آزمون دارد و پلتفرم آرتان بورس تاپ قادر است بدون آزمون و بدون شرایط خاص تا 30 الی 60 درصد بورس برای دانشجویان دریافت کند.این دانشگاه در زمان ها مختلفی از سال ظرفیت هایی برای پذیرش بدون آزمون به دپارتمان ما می دهد که میتوانیم شما را بدون هیچ شرطی تا 50 درصد در این دانشگاه بورس نماییم.
شهریه رشته فیزیوتراپی در دانشگاه قبرس34210 لیر است وبه مدت 4 سال به طول می انجامد.شهریه دانشگاه اسنیورت استانبول برای رشته های مختلف، متفاوت است. از آنجایی که این دانشگاه، خصوصی است نسبت به دیگر دانشگاه های دولتی شهریه های بالاتری دارد.
Telegram WhatsApp Twitter
دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=6353
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
نام و نام خانوادگی *
شماره تماس *
آدرس ایمیل
دانشگاه مد نظر خود را نام ببرید
رشته مد نظر خود را نام ببرید
زبان آموزشی
مقطع تحصیلی
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
تصویر گذرنامه
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
تصویر دیپلم
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
پیش دانشگاهی
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
ریز نمرات 3 ساله
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
درخواست شما ثبت می‌شود. در صورتی که نیاز به ویرایش ندارید تایید نهایی کنید “منتظر خبر های خوب از طرف آرتان باش”