logo
دانشگاه یاشار ازمیر ترکیه
لوگو دانشگاه یاشار

دانشگاه یاشار

(Yaşar University)

location

شهر: ازمیر

univercity

تعداد دانشکده: 10

univercity

نوع دانشگاه: خصوصی

rank

رتبه داخلی: 77

checked

تایید: نیست

calender

سال تاسیس: 2001

language

زبان: ترکی, انگلیسی

apply

پذیرش: TR‌‌‌ YÖS, SAT

آنچه در این مقاله خواهید خواند

دانشگاه یاشار از جمله دانشگاه‌های خصوصی ترکیه است که باهدف کمک به دانشجویان در راستای تحقق اهداف و آرزوهایشان تأسیس شده است. از طرفی این دانشگاه تلاش کرده است تا با ادغام فن آوری و علم، یک فرصت طلایی برای تحصیل دانشجویان از کشورهای مختلف دنیا فراهم کند و نیروی کار متخصص را وارد بازار کار کند. همچنین این دانشگاه با ارائه بیش از ۶۰ برنامه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ارائه امکانات پیشرفته، وجود فرصت‌های تحصیل در خارج از کشور از طریق برنامه‌های Erasmus  و  Global Exchange به دنبال گسترش مرزهای دانش از طریق تحقیق، خلاقیت و ارائه آموزش حرفه‌ای است. ما در این مقاله سعی کردیم به توضیح کامل و جامع از تمام اطلاعات مرتبط با دانشگاه خصوصی یاشار ازجمله شرایط پذیرش، بورسیه‌های تحصیلی، آزمون‌های ورودی و شهریه‌ها بپردازیم.

تاریخچه و معرفی دانشگاه یاشار

جالب است بدانید که نام دانشگاه خصوصی یاشار از فردی بنام سلچوک یاشار که شخصی بسیار فعال در زمینه‌های فرهنگی، تجاری، اجتماعی و ورزشی بوده است الهام گرفته شده است. بعد از آن بنیاد ورزش و آموزش سلجوک یاشار توسط گروه شرکت‌های یاشار که به دلیل مشارکت و رهبری خود در اقتصاد ترکیه شناخته می‌شوند، در سال 1999 دانشگاه یاشار ترکیه را به‌عنوان یک دانشگاه مدرن در شهر ازمیر تأسیس کند. بنابراین مجلس ملی ترکیه ایجاد دانشگاه Yaşar را در 29 مارس 2001 به‌عنوان یک دانشگاه رسمی در ترکیه، تصویب کرد. هدف این دانشگاه نیز پایداری ارزش‌ها از طریق آموزش و پژوهش برتر و کمک به جامعه با پرورش افراد مبتکر که آینده را خواهند ساخت، است. همچنین این دانشگاه در تلاش است که در راستای دانشگاه‌های برتر جهان قرار گیرد. عمده فعالیت دانشگاه Yaşar در کشور ترکیه در زمینه‌های تکنولوژی و علوم است که با تکیه ‌بر دانش علمی اساتید متخصص و مجرب، به‌کارگیری امکانات به‌روز و پیشرفته در راستای ارتقا رتبه علمی خود در سطح بین‌المللی، گام بزرگی برداشته است. این دانشگاه با ارائه بیش از ۶۰ برنامه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، دو بار در یک دهه از سوی کمیسیون اروپا جایزه اراسموس را دریافت کرده‌ است. جالب است بدانید که این دانشگاه در سال ۲۰۱۱ اولین مؤسسه‌ای بود که در زمینه زبان خارجی در ترکیه برای برگزاری آزمون CAE معتبر شده است.

ویدئوی آشنایی با دانشگاه یاشار

در این قسمت از مقاله ویدئویی از دانشگاه یاشار را گذاشته‌ایم تا با این موسسه آموزش عالی بیشتر آشنا شوید. در این ویدئو با محیط دانشگاه و امکانات آشنا شده و درباره‌ی پذیرش و رشته‌های آن اطلاعاتی کسب می‌کنید.


آدرس دانشگاه یاشار کجاست؟



آدرس دقیق دانشگاه: شهر ازمیر، برنوا، اقاچلی یول، جاده ی دانشگاه، پلاک 37 و 39

دانشگاه یاشار در شهر زیبای ازمیر ترکیه قرار دارد. این شهر به‌عنوان یک شهر توریستی دارای فضاهای تفریحی بی‌نظیر  و سواحل زیبایی است که توجه گردشگران زیادی را جلب کرده است. از طرفی دسترسی این شهر برای دانشجویان به تمام امکانات موردنیاز، کاملاً مناسب و راحت است. آدرس دقیق این دانشگاه به زبان فارسی در ادامه متن نوشته شده است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه یاشار

جدول رتبه بندی دانشگاه یاشار ازمیر

این دانشگاه با به‌کارگیری کادر علمی مجرب، ارائه امکانات و تجهیزات بروز و ایجاد فرصت‌های تبادل دانشجو، توانسته است در میان دانشگاه‌ های خصوصی ترکیه رتبه خوبی را کسب کند. در خصوص شاخص رتبه‌دهی جهانی تایمز باید گفت در اینجا به شاخص ارزیابی مؤثر (Impact) یا رتبه‌بندی تأثیر آموزش عالی تایمز به عنوان تنها جدول عملکرد جهانی استناد کردیم که عملکرد دانشگاه‌ها را با توجه به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل می‌سنجد. این شاخص شامل حوزه‌های تحقیق، سرپرستی، گسترش و آموزش است. پس چنانچه تمایل دارید یک دانشگاه سطح بالا را برای دوره تحصیلات خود انتخاب کنید، دانشگاه Yaşar گزینه مناسبی است. رتبه و رنکینگ این دانشگاه بر اساس سطوح مختلف رتبه‌دهی در جدول زیر ارائه شده است.

رنکینگ دانشگاه یاشار 2023
سطح رتبه دهی رتبه مرجع رنکینگ
رتبه جهانی +1001 Times Higher Education
رتبه داخلی 77 Edurank

شرایط پذیرش دانشگاه یاشار در ترکیه

دانشگاه یاشار در ترکیه یک دانشگاه خصوصی است که خوشبختانه متقاضیان برای دریافت پذیرش این دانشگاه نیاز به آزمون ورودی ندارند. دانشجویان برای دریافت پذیرش باید دارای مدرک دیپلم با حداقل معدل قابل‌قبول این دانشگاه باشند. همچنین دانش‌آموزانی که دوره دبیرستان آن‌ها به پایان نرسیده است و سال آخر دبیرستان هستند، این شرط برایشان صدق می‌کند. دقت کنید که علاوه بر داشتن مدرک دیپلم باید لیست مدارک زیر را نیز ارائه کنید.

  • پاسپورت معتبر
  • تسلط به یکی از زبان‌های ترکی استانبولی یا انگلیسی و ارائه مدرک معتبر (نمره آیلتس B1 یا B2)
  • لازم به ذکر است که حداقل معدل قابل‌قبول برای پذیرش در مقطع کارشناسی 14، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری معدل با نمره 15 و برای رشته پزشکی معدل با نمره 18 است.

نکته: اگر متقاضیان نتوانند در این فاصله مدرک زبان خود را بگیرند می‌توانند در دوره‌های یک‌ساله زبان دانشگاه شرکت کنند و در آزمون تعیین سطح نمره قابل‌قبول کسب کنند.

مدارک ثبت نام دانشگاه یاشار ازمیر

به‌طورکلی دانشجویان پس از دریافت نامه پذیرش باید مدارکی که در این قسمت لیست شده است را آماده کنند و سپس در وب‌سایت رسمی دانشگاه بارگذاری کنند. لیست مدارک ثبت‌نام در این دانشگاه به شرح زیر است:

  • ارائه کپی دیپلم دبیرستان (ترجمه شده به ترکی یا انگلیسی)
  • برای ثبت‌نام در مقاطع بالاتر، ارائه مدارک لیسانس یا فوق‌لیسانس الزامی است (برای ثبت‌نام شدن در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به‌ترتیب باید مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را داشته باشید)
  • ارائه ریز نمرات دبیرستان (ترجمه شده با مهر سفارت)
  • ارائه انگیزه‌نامه (ترجمه‌شده با مهر سفارت)
  • دو قطعه عکس (گرفته‌شده در شش ماه اخیر)

آزمون های لازم برای پذیرش دانشگاه یاشار ترکیه

همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد دانشگاه یاشار ازمیر یک دانشگاه خصوصی است که متقاضیان می‌توانند بدون آزمون ورودی، تنها با داشتن شرط معدل دبیرستان برای دریافت پذیرش این دانشگاه درخواست دهند. اگرچه دقت کنید که دانشجویان باید باتوجه‌به رشته انتخابی خود در دانشگاه گواهی مدرک زبان ترکی یا انگلیسی را ارئه دهند.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه یاشار ترکیه

شرایط پذیرش بدون کنکور یاشار

ازآنجایی‌که دانشگاه Yaşar یک دانشگاه خصوصی است دانشجویان برای دریافت پذیرش نیاز به آزمون ورودی ندارند و تنها با داشتن شرط معدل دبیرستان، می‌توانند برای پذیرش این دانشگاه اقدام کنند. اگرچه حواستان باشد که متقاضیان باید دارای مدرک زبان ترکی یا انگلیسی باتوجه‌به نوع رشته تحصیلی انتخابی خود باشند.

شهریه دانشگاه یاشار در سال 2024

به‌طورکلی هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی مانند دانشگاه یاشار نسبت به دانشگاه‌های دولتی بیشتر است. چراکه شرایط دانشگاه‌ها به‌ویژه شرایط پذیرش و سطح امکانات در دانشگاه‌های خصوصی بسیار راحت‌تر و آسان‌تر از دانشگاه‌های دولتی است. اما بااین‌وجود این دانشگاه‌ها بورسیه‌های متنوعی را برای دانشجویان ارائه کرده‌اند که کمک زیادی به کاهش هزینه تحصیل آن‌ها می‌کند. شهریه مقاطع تحصیلی مختلف در جدول زیر گردآوری شده است.

شهریه دانشگاه یاشار سال 2024
شهریه سالیانه (دلار) زبان آموزشی نام رشته
6.500 انگلیسی مهندسی کامپیوتر
6.500 انگلیسی مهندسی برق و الکترونیک
6.500 انگلیسی مهندسی مکانیک
6.500 انگلیسی مدیریت
6.500 انگلیسی مدیریت لجستیک
6.500 انگلیسی مهندسی سیستمهای انرژی
6.500 انگلیسی روانشناسی
6.500 ترکی طراحی صنعتی
6.500 انگلیسی معماری
6.500 انگلیسی رادیو، سیتما و تلویزیون
6.500 انگلیسی روابط بین الملل
6.500 انگلیسی حقوق
6.500 انگلیسی معماری داخلی و طراحی منظر
6.500 انگلیسی مهندسی نرم افزار

بورسیه دانشگاه یاشار ازمیر

باتوجه‌به اینکه دانشگاه Yaşar یک دانشگاه خصوصی است هزینه تحصیل در این دانشگاه بالاتر از دانشگاه های دولتی مشابه است. به همین جهت دانشجویان زیادی به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی برای کاهش هزینه‌های خود هستند. خبر خوب این است که این دانشگاه برای متقاضیان خود شرایطی برای دریافت بورسیه قرار داده است و بورسیه‌های 25 الی 100 درصدی را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

شرایط بورسیه دانشگاه یاشار ازمیر

شرایط پذیرش بورسیه دانشگاه

بطورکلی متقاضیانی که تمایل دارند از بورسیه‌های این دانشگاه استفاده کنند باید شرایطی که دانشگاه تعیین کرده است را داشته باشند. این دانشگاه با توجه به اینکه دانشجویان دارای موفقیت تحصیلی در تمام زمینه‌های تحصیلی، ورزشی و هنری باشند و یا در لیست نفرات برتر دانشگاه قرار گیرند، واجد شرایط برای دریافت بورسیه تحصیلی می‌شوند.

دانشکده های دانشگاه Yaşar

از موضوعات بحث‌برانگیز برای دانشجویان در انتخاب دانشگاه، دانشکده‌های موجود در آن دانشگاه است تا بتوانند با بررسی دانشکده‌ و رشته‌ موردنظرشان برای ادامه تحصیل خود تصمیم بگیرند. خوشبختانه این دانشگاه دارای تعداد قابل‌توجهی دانشکده‌ است که هرکدام طیف گسترده‌ای از رشته‌های پرطرف‌دار را در تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه کرده است. لیست دانشکده‌های این دانشگاه را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید.

  • دانشکده فن و ادبیات
  • اقتصاد و علم اداری
  • ارتباطات
  • علم جامعه‌شناسی
  • علوم‌انسانی و اجتماعی
  • کسب‌وکار
  • حقوق
  • هنر و طراحی
  • مهندسی
  • معماری
  • علوم کشاورزی و تکنولوژی

دانشگاه یاشار چه رشته هایی دارد؟

یکی از نکاتی که در انتخاب هر دانشگاه برای دانشجویان اهمیت زیادی دارد، رشته‌های موجود در هر دانشگاه است. خوشبختانه این دانشگاه نیز تعداد زیادی از رشته‌های پرطرف‌دار و متنوع را ارائه داده است تا دانشجویان بتوانند باتوجه‌به رشته موردعلاقه خود در هریک از مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری ادامه تحصیل دهند. لیست رشته‌های این دانشگاه به شرح زیر است.

جدول رشته‌های دانشگاه براساس مقطع تحصیلی

رشته کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری
حقوق (ترکیه‌ای) * *
روابط عمومی وتبلیغات (انگلیسی) *
روابط عمومی وتبلیغات (ترکیه‌ای) *
رادیو، تلویزیون و سینما (انگلیسی) *
رادیو، تلویزیون و سینما (ترکیه‌ای) *
طراحی ارتباط تصویری (ترکیه‌ای) *
رسانه جدید و ارتباطات (ترکیه‌ای) *
زبان و ادبیات انگلیسی (ترکیه‌ای) *
روابط بین‌الملل (ترکیه‌ای) * *
روانشناسی (ترکیه‌ای) * *
اقتصاد (ترکیه‌ای) *
کسب‌وکار (ترکیه‌ای) *
تجارت بین‌الملل و تامین مالی (ترکیه‌ای) * *
مدیریت تدارکات (ترکیه‌ای) *
معماری (ترکیه‌ای) *
معماری داخلی (ترکیه‌ای) *
طراحی محیط (ترکیه‌ای) *
مهندسی کامپیوتر (ترکیه‌ای) * *
مهندسی صنایع (ترکیه‌ای) *
مهندسی برق و الکترونیک (ترکیه‌ای) * *
مهندسی نرم‌افزار (ترکیه‌ای) *
مهندسی سیستم‌های انرژی (ترکیه‌ای) *
مهندسی سازه (ترکیه‌ای) *
مهندسی ماشین‌آلات صنعتی (ترکیه‌ای) *
ساخت کارتون و انیمیشن (ترکیه‌ای) *
طراحی صنعتی (ترکیه‌ای) *
طراحی گرافیک (ترکیه‌ای) * *
هنرهای موسیقی و صحنه (انگلیسی) * *
اقتصاد کشاورزی (ترکیه‌ای) *
مهندسی ماشین‌های کشاورزی و تکنولوژی (ترکیه‌ای) *
IT و تکنولوژی (ترکیه‌ای) *
اقتصاد (انگلیسی) * *
طراحی داخلی (انگلیسی) *
ارتباطات (انگلیسی) *
مدیریت فرهنگ و هنر (انگلیسی) *
مهندسی تدارکات (انگلیسی) *
مدیریت تدارکات (انگلیسی) *
معماری (انگلیسی) * *
حقوق خاص (ترکیه‌ای) *
تجارت و کسب‌وکار کشاورزی (ترکیه‌ای) *
گردشگری (ترکیه‌ای) *
مهندسی هوش مصنوعی (ترکیه‌ای) *
مهندسی کامپسوتر(انگلیسی) *
مهندسی برق و الکترونیک (انگلیسی) *
مهندسی صنایع (انگلیسی) *
تامین مالی (انگلیسی) *
کسب‌وکار (انگلیسی) *
حقوق اجتماعی (ترکیه‌ای) *
حقوق ویژه (ترکیه‌ای) *
ساخت کارتون و انیمیشن (انگلیسی) *
طراحی صنعتی (انگلیسی) *

پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه یاشار

شرایط پذیرش ارشد دانشگاه یاشار

برای دریافت پذیرش کارشناسی ارشد در این دانشگاه، متقاضیان نیاز به آزمون ورودی ندارند. اگرچه دانشجویان باید مدرک کارشناسی خود را همراه با گواهی معتبر تسلط به یکی از زبان‌های ترکی استانبولی یا انگلیسی و یا ارائه مدرک معتبر آزمون آیلتس (B1  یا  B2) ارائه کنند. لیست رشته‌های پرطرف‌دار کارشناسی ارشد این دانشگاه را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید:

  • مهندسی کامپیوتر
  • روان‌شناسی
  • طراحی گرافیک
  • کسب‌وکار
  • معماری

نکته: لازم به ذکر است که حداقل معدل قابل‌قبول برای پذیرش در مقطع در مقاطع کارشناسی ارشد نمره معدل 15 است.

پذیرش دکتری دانشگاه Yaşar

دقت کنید که برای ثبت‌نام دکتری در این دانشگاه لازم است که دانشجویان نمره معدل لیسانس حداقل 3 از 4 و همچنین نمره معدل فوق‌لیسانس 3.30 از 4 داشته باشند. همچنین دقت کنید ارائه پایان‌نامه کارشناسی ارشد همراه با ارائه نمره ales با حداقل نمره 60 و مدرک زبان باتوجه‌به زبان تدریس رشته، الزامی است. لیست رشته‌های پرطرف‌دار دکتری این دانشگاه را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید:

  • مهندسی کامپیوتر
  • معماری
  • موسیقی
  • معماری داخلی
  • گرافیک

امکانات دانشگاه یاشار برای دانشجویان

امکانات دانشگاه Yaşar

در حالت کلی دانشگاه  Yaşar امکانات فوق‌العاده‌ای را برای رفع نیازهای دانشجویان است در نظر گرفته است. در ادامه متن امکانات این دانشگاه توضیح داده شده است:

  • از نقاط قوت دانشگاه یاشار فضای وسیع و مجهز با ابزارآلات به‌روز و مدرن آن است. تمام ابزارآلات مرتبط با تکنولوژی در فضایی به متراژ 70 هزار متر در اختیار دانشجویان قرار گرفته است و فضای روباز دانشگاه به‌تنهایی نزدیک به 20 هزار متر است.
  • این دانشگاه از استانداردهای روز آموزش جهانی استفاده می‌کند و دارای فضاهایی از جمله استودیوی تلویزیون، استودیوی رادیو، استودیوی ضبط صدا، استودیوی چندرسانه‌ای، کارگاه رایانه، استودیوی موزیک، کارگاه تصویر و فیلم‌برداری، کارگاه ارگونومی، کارگاه زبان، کارگاه الکترونیک، سالن کنفرانس، سالن سینما، سالن دادگاه (برای دانشجویان حقوق)، سالن ورزشی، سالن فیتنس، اتاق بازی‌های استراتژیک، کارگاه نقاشی و گرافیک، سالن آمفی‌تئاتر روباز، کارگاه معماری و کارگاه آشپزی که در آن تمامی دروس به‌صورت عملی تدریس می‌شوند، است.
  • این دانشگاه دارای یک کتابخانه بین المللی مدرن است که در سه طبقه مجزا، همگام با تکنولوژی به دانشجویان خدمات‌رسانی می‌کند.
  • دانشجویان نیز می‌توانند در کلاس‌های تئاتر، رقص، رقص‌های سنتی، رسانه و سینما، حقوق، قایق‌رانی، کوه‌نوردی، طبیعت‌گردی و انواع کلاس‌های ورزشی که جمعاً 39 کلاس فوق‌برنامه را تشکیل می‌دهند، به‌صورت رایگان شرکت کنند و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل بگذرانند.
  • همچنین از نظر امکانات ورزشی، در رشته‌های فوتبال آمریکایی، والیبال و بسکتبال (که دانشگاه در دو رشته والیبال و بسکتبال هرساله مدال قهرمانی کسب می‌کند)، شنا، موج‌سواری، تیراندازی، دومیدانی حرفی برای گفتن دارد.
  • خبر خوب برای علاقه‌مندان به موسیقی این است که ارکستر دانشگاه در سال 2016 با برگزاری یک کنسرت فعالیت خود را شروع کرده است و تا به امروز هم این فعالیت ادامه داشته است. رهبری این کنسرت‌ها به فردی بسیار زبده سپرده شده است که دانشجویان علاقه‌مند به موسیقی را به‌درستی در این مسیر راهنمایی می‌کند.

خوابگاه دانشگاه یاشار

خوشبختانه این دانشگاه دارای خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه است که در هر کدام  تمام امکاناتی رفاهی در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. توجه داشته باشید که این خوابگاه از دو بلوک 8 طبقه تشکیل شده است که یکی از این ساختمان‌ها به پسران و ساختمان دیگر به دختران اختصاص داده شده است و مجموعاً برای 400 دانشجو ظرفیت دارد. از ویژگی‌های خوب خوابگاه دانشگاه یاشار این است که اهمیت زیادی برای راحتی و امنیت دانشجویان قائل می‌شود. لازم به ذکر است این دو ساختمان اصلی خوابگاه پشت درب اصلی دانشگاه واقع شده‌اند و هنگام خروج از درب خروجی دانشگاه، شما با چندین خوابگاه و شهرک‌ مسکونی دانشجویی نیز مواجه می‌شوید که آن‌ها هم برای اسکان دانشجویان فراهم شده‌اند.

خوابگاه های دانشگاه یاشار

جمع بندی

باتوجه‌به مطالبی که در این مقاله توضیح دادیم، سعی کردیم تمام اطلاعات لازم و جامع در مورد دانشگاه یاشار، شرایط دریافت پذیرش، شهریه دانشگاه، آزمون‌های لازم را ارائه دهیم. امیدواریم باتوجه‌به توضیحات داده شده در این مقاله بهترین تصمیم را برای انتخاب دانشگاه و رشته موردعلاقه‌تان بگیرید. چنانچه سؤالی درمورد این دانشگاه، شرایط پذیرش، آزمون ورودی و دیگر نکات مرتبط با آن داشتید می‌توانید با مشاورین ما در تیم آرتان بورس تاپ در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

سوالات خود را از ما بپرسید

پینار میرزایی
پینار میرزایی

سوالات متداول درمورد دانشگاه یاشار

خیر؛ این دانشگاه با این که مورد تایید دانشگاه های اروپا است هنوز مورد تایید وزارت بهداشت نیست و در دست بررسی است.
خیر؛ این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم قرار ندارد.
باتوجه‌به اینکه این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است دانشجویان بدون آزمون ورودی و با داشتن حداقل معدل دیپلم که مورد تایید دانشگاه باشد پذیرش این دانشگاه را دریافت می‌کنند.
بله ، به‌طورکلی دانشجویانی که دارای شرایط تعیین شده از جانب دانشگاه باشند، واجدشرایط برای دریافت بورسیه‌های 25 الی 100 درصدی قرار خواهند گرفت.
بله این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است که  دانشجویان می‌توانند بدون آزمون ورودی و فقط با داشتن مدرک دیپلم باتوجه‌به معدل مورد تایید دانشگاه، پذیرش این دانشگاه را دریافت کنند.
بله ازآنجایی‌که یکی از بزرگترین نگرانی‌های دانشجویان همیشه مسئله خوابگاه بوده است، خوشبختانه دانشگاه Yaşar دارای یک خوابگاه دخترانه و پسرانه است.
این دانشگاه دارای لیست کاملی از رشته‌ها است که در این میان مهم‌ترین آن‌ها رشته حقوق، معماری، گرافیک، اقتصاد و مهندسی کامپیوتر است.
Telegram WhatsApp Twitter
دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=8701
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
نام و نام خانوادگی *
شماره تماس *
آدرس ایمیل
دانشگاه مد نظر خود را نام ببرید
رشته مد نظر خود را نام ببرید
زبان آموزشی
مقطع تحصیلی
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
تصویر گذرنامه
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
تصویر دیپلم
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
پیش دانشگاهی
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
ریز نمرات 3 ساله
حداکثر اندازه فایل: 2 مگابایت
1
گام اول
اطلاعاتت رو چک کن
2
گام دوم
مدارکت رو بارگذاری کن
3
گام سوم
تا اینجا بیای تمومه
درخواست شما ثبت می‌شود. در صورتی که نیاز به ویرایش ندارید تایید نهایی کنید “منتظر خبر های خوب از طرف آرتان باش”