logo

دانشگاه حاجت تپه از پروژه متاورس رونمایی کرد

عصر متاورس در دانشگاه حاجت تپه

در چارچوب پروژه انجام شده توسط کنسرسیوم بین‌المللی به رهبری دانشگاه حاجت تپه هر دو مدل انسان واقعی و سه بعدی متاورس برای استفاده در آموزش پزشکی، جراحی‌های آزمایشی و تشخیص بیماری‌های بحرانی طراحی شده‌اند.

استاد گروه اورولوژی دانشکده پزشکی حاجت تپه، «پروفسور امره حوری» جزئیات پروژه موسوم به «مدرسه فناوری مدرن اروپایی» با بودجه 300 هزار یورویی در محدوده برنامه آموزش عالی اراسموس پلاس را اعلام کرد.

حوری با اشاره به اهمیت تکنیک‌های جدید در جراحی و افزایش موفقیت جراحی به‌ویژه در عمل‌های پرخطر، تصریح کرد: «هدف از این پروژه‌ ایجاد یک مدرسه فناوری مدرن با همکاری تیمی از مهندسان و پژوهشگران مطرح این عرصه است». به این ترتیب دانشمندان دانشگاه لوون از بلژیک، دانشگاه پروجا از ایتالیا، دانشگاه چوسان از کره جنوبی و انجمن بین‌المللی کنترل از انگلیس به رهبری دانشگاه حاجت تپه از ترکیه برای اجرای این پروژه گرد هم آمدند. همین موضوع باعث خواهد شد که این دانشگاه در رشته پزشکی در ترکیه تبدیل به هدف اصلی دانشجویان علاقه مند به این رشته شود.

پروفسور امره حوری با بیان اینکه شبیه‌سازهای تولید شده در “EuroSOMT” در طول یک سال و نیم آماده شدند، اظهار داشت: «شبیه‌سازها و مدل‌ها (به‌صورت محلی) در ترکیه تولید می‌شوند. دانشگاه حاجت تپه 10  سال است که با تیم خود روی این موضوع کار می‌کند».

در این پروژه، جراحی در زمینه اورولوژی فانکشنال برای اولین بار در جهان شامل اپلیکیشن واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در متاورس طراحی و  مدل‌های مجازی برای استفاده از داده‌های واقعی بیمار از طریق نرم افزار ایجاد شده است.

مجموعه آرتان بورس تاپ به عنوان مرجع مشاوره تحصیلی ترکیه، کلیه اطلاعاتی را که شما برای اپلای بهترین دانشگاه‌های این کشور به آن‌ نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌طوری شرایط شما را ارزیابی می‌کند و مطابق آن ایده‌آل‌ترین گزینه را پیش‌رویتان قرار می‌دهد.

نویسنده آرتان بورس تاپ

خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه مهاجرت در خبرنامه ما عضو شوید

دریافت آخرین اخبار
در زمینه مهاجرت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://artanburstap.com/?p=21859

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Telegram
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp